Търговците очакват малко продажби на ниски цени

Големите и малките търговци ще разчитат на различни стратегии

   ©  КРАСИМИР ЮСКЕСЕЛИЕВ

За търговците на реколта 2014 също ще се окаже нелека - да намерят добри вина, да ги позиционират в правилния ценови клас, да постигнат разумни цени и да ги продадат с печалба. Възможно ли е? Оказва се, че стратегиите на "големите" и "малките" търговци са различни. Веригите като че ли са в състояние да минимализират пазарните влияния от реколтата от 2014, разчитайки на дългосрочни договори с производители и предлагайки предимно вина от нисък и среден ценови клас. А именно те няма да направят отстъпка с качеството дори за реколта 2014.

Малките имат друга тактика. Според Георги Ташев, собственик на хотел-ресторанта с най-голяма винена листа в Пловдив - "Хеброс", може би за предпочитане тази година е да се въздържи от покупки на висок клас български вина: "Ще се концентрирам върху вина, които ще се изпият бързо. На пазара се задават компромиси и като ресторантьор ще избера най-доброто от тях. Точно такива са очакванията ми за младите вина от реколта 2014."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал