Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Лекарство за зъби

Продуктите за чувствителни венци и зъби са двигатели на пазара за устна хигиена, който възвръща стойностите си отпреди кризата

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

45%

от продажбите на продукти за устна хигиена са в магазините с площ над 300 кв.м, магазините с площ под 300 кв.м имат около 30% принос в продажбите, а аптеките и дрогериите – 25%.

Краят на кризата е факт в една от най-чувствителните категории на личната хигиена – лошият дъх си отива и през 2012 г. по данни от потребителския панел на GfK потреблението на четки и пасти за зъби достига в стойност нивата отпреди кризата през 2008 г. Продажбите надвишават 42 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал