Лекарство за зъби
Продуктите за чувствителни венци и зъби са двигатели на пазара за устна хигиена, който възвръща стойностите си отпреди кризата
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
от продажбите на продукти за устна хигиена са в магазините с площ над 300 кв.м, магазините с площ под 300 кв.м имат около 30% принос в продажбите, а аптеките и дрогериите – 25%.
Краят на кризата е факт в една от най-чувствителните категории на личната хигиена – лошият дъх си отива и през 2012 г. по данни от потребителския панел на GfK потреблението на четки и пасти за зъби достига в стойност нивата отпреди кризата през 2008 г. Продажбите надвишават 42 млн. лв.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.