Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Най-важно е продуктите да бъдат качествени и ефективни

Десислава Райчинова, генерален мениджър на "Валмарк България", пред "Капитал Здраве"

Как се развиваше пазарът на хранителни добавки през миналата година? В кои категории отбеляза ръст?

- Тенденцията за ръст на пазара на хранителни добавки се запазва, продажбите растат с близо 12% през 2013 спрямо 2012 г. Същата тенденция се наблюдава и на общия пазар на хранителни добавки и продукти без рецепта, но с по-малки темпове на ръст – 7% в стойност. В опаковки обаче ръстовете са значително по-малки - 2% за продуктите без рецепта.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар