Най-важно е продуктите да бъдат качествени и ефективни
Десислава Райчинова, генерален мениджър на "Валмарк България", пред "Капитал Здраве"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Как се развиваше пазарът на хранителни добавки през миналата година? В кои категории отбеляза ръст?
- Тенденцията за ръст на пазара на хранителни добавки се запазва, продажбите растат с близо 12% през 2013 спрямо 2012 г. Същата тенденция се наблюдава и на общия пазар на хранителни добавки и продукти без рецепта, но с по-малки темпове на ръст – 7% в стойност. В опаковки обаче ръстовете са значително по-малки - 2% за продуктите без рецепта.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.