Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Бизнесът със слухови апарати не е нов. Нов е начинът, по който фирмата ни представя тази услуга", казва Георги Миленчев, управител и един от тримата съдружници в открития в началото на октомври център за слуха "Фонио" в столицата. От няколко месеца едноименната фирма е най-новият дистрибутор на швейцарската компания за слухови апарати Phonak. От представянето на българския екип зависи дали чуждестранният партньор ще избере "Фонио" за свой ексклузивен представител за страната.
"Фонио" е финансиран с лични средства на трима приятели икономисти. Досега са вложили 150 хил. лева. "Няма вериги от центрове за слуха, като оптиките например, няма позициониране в тази ниша, няма наложени брандове. Нашата цел е да направим такава разпознаваема верига в страната", казва Георги Миленчев. И добавя: "Този бизнес се свързва със старост, с инвалидност. А това са нормални хора със специфични нужди, чиято интеграция трябва да бъде улеснена." По думите му около 120 хил. души в България носят слухови апарати, но тези, които би трябвало да ги използват, са два пъти повече. В света 15% от хората страдат от някакъв проблем със слуха. Затова тримата съдружници са напълно сигурни, че нишата, която са избрали, е перспективна.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.