Виж ме по телевизията

Най-големите инвестиции на компаниите-производители на продукти без рецепта са в тв-каналите

В брутни суми рекламният пазар в страната е увеличил обема си с 6.8%, покачвайки стойността си от 1,243.89 млн. лв. през 2013 г. на 1,328.06 млн. лв. през 2014 г. Реалните суми, влезли в медиите, са далеч по-ниски - за изминалата 2014 г. това са били 305 милиона лева. Тези резултати не изненадват никого, тъй като очакванията на рекламните агенции са за продължаващо ниски инвестиции от страна на рекламодателите. Разликата между брутни и нетни бюджети също така демонстрира, че движеща сила на пазара в България са отстъпките, директните договорки и желанието за все по-малки инвестиции, които носят същите или по-високи крайни резултати. Изводите са от годишния доклад на Българската асоциация на рекламните агенции (БАКА).

На този фон общо 318.5 млн. лв. са брутните инвестиции (преди направените отстъпки) в медийно рекламно присъствие през 2014 г., направени от компаниите, произвеждащи лекарства (без рецепта), хранителни добавки и козметика.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал