🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Фармация и козметика инвестират най-много в телевизия

През 2016 г. индустрията заема първо място сред рекламодателите, измествайки сегмента на хранителните стоки

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Здраве. Още текстове по темата може да откриете тук.
13%

е делът на козметичния бранш от направените инвестиции в телевизионна реклама през 2016 г.

16%

е увеличил фармацевтичният сектор инвестициите си в телевизионна реклама през миналата година.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал