Ароматен бизнес
Макар и все още нисък, потенциалът на пазара на билки и билкови продукти у нас расте с всеки изминал ден
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Въпреки древните си корени и силната връзка с ежедневието на българите билкарството не е сред най-популярните занаяти у нас - особено сред поколението, израснало с компютри. Модата на органичните продукти в храненето, козметиката и лечението върнаха интереса към този сектор като потенциалът му расте с всеки изминал ден. Това се потвърждава и от основните браншови организации – Съюзът на билкарите и Асоциацията на билкарите и гъбарите.
Колкото и благородно и атрактивно да изглежда билкарството обаче то се оказва сложно занимание, свързано с административни затруднения и ниски печалби, което е причината с него да се занимават сравнително малко хора.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.