На върха на фуражния бизнес
Как фамилната търговска компания "Вианд" се превърна в лидер в производството на храна за животни


Пламена Кацарова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Повече от 25 години на пазара, пет фуражни завода, собствени складово-силозни пространства, над 200 служители в България и Румъния и много желание за бъдещо развитие. Така накратко може да бъде описан производителят на фуражи "Вианд". Компанията е основана през 1992 г. като фамилен бизнес и през годините преминава през различни етапи на развитие. Скоро след създаването – през 1993 г., тя започва да работи съвместно с "Провими". По това време холандската компания е един от лидерите в производството на фуражи на глобално ниво. През 2010 г. "Вианд" откупува 50-процентовия дял на "Провими" и продължава развитието си като самостоятелно, независимо дружество. Партньорството с холандския гигант обаче има своя отпечатък върху компанията – добрите практики, научени от съвместната работа, се прилагат в компанията и до днес.
"Вианд" е един от малкото производители на фуражи, които работят пряко със специалисти по хранене на животните например. "Научихме, че печалбата не е единственото важно - от огромно значение е и да инвестираш в развитието на бизнеса", коментира главният изпълнителен директор на компанията Корнелия Харитонова.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.