И малко отрова в меда

Еврофондовете задълбочиха проблемите на българската медийна среда

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Не е като българските медии да бяха невинни девици, когато еврофондовете започнаха да пристигат в България. Но те подействаха на голяма част от тях като каса "Джак Даниелс" на квартален пияница.

От 2007 г. до началото на 2013 г. държавата през различните си превъплъщения наля над 66 млн. лв. в рекламния пазар, за да популяризира европейското финансиране. През 2013 г. трябваше да добави към тях още почти 14 млн. лв, макар така и да не стана ясно дали не бяха повече, защото е пословично трудно да разбереш колко пари отиват в медии от европейското финансиране.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове