Ferrari GTC4 Lusso влиза в историята
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ferrari GTC4 Lusso влиза в историята

На нетипичното Ferrari се разчита да привлече нови клиенти към марката<br>

Ferrari GTC4 Lusso влиза в историята

1203 прочитания

На нетипичното Ferrari се разчита да привлече нови клиенти към марката<br>

© Ferrari


Първият автомобил в 76-годишната история на Ferrari и със задни завиващи колела, и със задвижване 4Х4 ще направи дебюта си на автосалона в Женева на 1 март. GTC4 Lusso е адресирана към клиентите, които искат да имат доставящ удоволствие автомобил, който ги прави независими от атмосферните и пътните условия, и предлага удобство за дълъг път.

Колата се задвижва от дванадесетцилиндров V-образен двигател с мощност 690 конски сили и максимален въртящ момент 697 Нм. Данни за динамичните качества на новото Ferrari за момента няма. Подчертава се обаче, че важна роля за пътното поведение на автомобила имат новите аеродинамични елементи.

Автомобилът е решен по формулата две плюс две места. В салона прави впечатление т.нар. двоен кокпит. Основен елемент от него е дисплеят пред возещия се до шофьора пасажер, където се представят данни за скоростта и оборотите. Новата инфотейнмънт система на автомобила е с 10.25-инчов екран с висока резолюция.

Първият автомобил в 76-годишната история на Ferrari и със задни завиващи колела, и със задвижване 4Х4 ще направи дебюта си на автосалона в Женева на 1 март. GTC4 Lusso е адресирана към клиентите, които искат да имат доставящ удоволствие автомобил, който ги прави независими от атмосферните и пътните условия, и предлага удобство за дълъг път.

Колата се задвижва от дванадесетцилиндров V-образен двигател с мощност 690 конски сили и максимален въртящ момент 697 Нм. Данни за динамичните качества на новото Ferrari за момента няма. Подчертава се обаче, че важна роля за пътното поведение на автомобила имат новите аеродинамични елементи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK