Нагласата към парите може да се измери

В зависимост от това как вземате важни финансови решения - емоционално или рационално, самостоятелно или след консултация със специалист, Вие попадате в различен финансов профил. Като продължение на своята политика за повишаване на финансовата грамотност, ING Животозастраховане и ING Пенсионно осигуряване въведоха две нови за България онлайн приложения за анализ на финансовите нужди - FQ Тест и електронен Личен финансов профил (е-ЛФП).

Чрез специално разработен безплатен онлайн тест всеки може сам да определи своята нагласа към парите с помощта на 10 въпроса. Целта на приложението е да се подпомогнат потребителите в планирането на личните финанси. С уеб-базирания FQ тест хората по лесен начин могат да определят какъв е техният финансов профил между четири личностни типа: "Филантроп", "Бохем", "Практик" и "Стратег". Те се различават помежду си главно по това до каква степен са склонни да поемат рискове, какви са техните финансови познания, както и дали вземат рационални или емоционални решения при управление на личните си финанси.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    taliks avatar :-(
    Наталия Кирилова
    • + 2

    Уважаеми ИНГ, най-добрият начин да привлечете повече клиенти към вашите услуги, не е публикуването на подобен "модерен" тип игри за тинейджъри, ами на първо място последователната политика на компанията на местния пазар и отличното обучение на Вашите персонални консултанти. И в двете посоки в момента изпитвате затруднения и това се усеща от хората, които се опитвате за привлечете за ваши клиенти. Надали има нормален човек, който ще инвестира каквато и да била сума пари за период от над 5 години в животозастраховка или пенсионен фонд, благодарение на подобен тип лековати "рекламни" похвати. Хората, които четем в. Капитал, сме в повечето случаи финансово грамотни и нямаме нужда да ни обяснят дали сме "бохеми" или "филантропи". Казано накратко подходът ви за позициониране на компанията в този случай не е много удачен.

    Нередност?
Нов коментар