С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 ное 2015, 0:01, 1514 прочитания

Застраховането в България може да бъде достъпно и положително изживяване за клиентите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
"Да подобрим негативното отношението на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България", съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България г-жа Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008г, когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – "ДСК Гаранция" и официално се преименуват на " Групама Застраховане" и " Групама Животозастраховане". От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит,  през 2011 г. "Групама Животозастраховане" става носител на наградата "Най-добър комбиниран финансов продукт" със своята застраховка " Живот" , свързана със структуриран бонд.  

"Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост , сигурност и положително изживяване", сподели още г-жа Болар.

Наследник на 100-годишна история в застраховането, едно от основните занимания на Групама в България е да създаде връзка на доверие между застрахователя и застрахования - постоянен контрол върху качеството на обслужване, препоръки към клиенти, изключително внимание при щета и максимално покритие на поетите рискове.  Този принцип на развитие е пряк отговор на актуалните и завишени изисквания от страна на българските потребители на застраховки, които търсят все повече  прозрачност, професионализъм , обстойно проучват ценови предложения, измерват имиджа на компанията, както и до каква степен изпълнява поетите ангажименти към клиентите.

С доказан опит в имущественото, автомобилното и животозастраховането,  Групама България ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г в частта на корпоративното застраховане, както и с особено внимание ще проучи сегмента на допълнителната здравна застраховка, земеделския пазар и застраховките със спестовен характер. "Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио  съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година", сподели г-жа Болар.

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА БЪЛГАРИЯ :

    37% ръст на премийния приход спрямо предходната година;

    64% ръст в Общо застраховане ( към септември 2015г) ;

    18% ръст в Животозастраховане (към септември 2015г);

    8% ръст на изплатени щети спрямо предходната година;

    75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015г;

ФАКТИ В ЧИСЛА / ГРУПАМА ГРУП :

    № 1 по приходи в земеделското застраховане във Франция (декември 2014)

    № 1 по приходи в индивидуалното здравно застраховане във Франция (декември 2014)

    № 2 по приходи в имущественото застраховане във Франция (декември 2014)

    № 4 по приходи в автомобилното застраховане във Франция ( декември 2014)

    13 милиона членове и клиенти;

    35,000 служители;

    €6.3 милиарда на приходите в живота и здравното осигуряване;

    €7.1 милиарда на приходите от  имущесъвено и личн
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни

28 фев 2020, 15545 прочитания

28 фев 2020, 5315 прочитания

28 фев 2020, 2991 прочитания

28 фев 2020, 2706 прочитания

28 фев 2020, 2416 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Драго Симеонов лъже на дартс

Още от Капитал
Еднопосочен билет към енергийната борса

Новото поетапно освобождаване на пазара повдига много въпроси и дава малко отговори

Супермаркет у дома

Иван Александров, изпълнителен директор и основател на eBag.bg, пред "Капитал"

Барселонска треска

Какво стана ясно за разследването на испанските власти, което се занимава и с Бойко Борисов, и докъде може да стигне то

Къде изчезна вносът

Данните от статистиката за 2019 г. се оказаха непълни, но вместо НСИ да реагира навреме, остави поле за политически спекулации

Кино: "Котка в стената"

Изчезващата милост към другия

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития през уикенда и предстоящата седмица

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10