С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
16 ное 2015, 0:01, 1353 прочитания

Застраховането в България може да бъде достъпно и положително изживяване за клиентите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
"Да подобрим негативното отношението на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България", съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България г-жа Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008г, когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – "ДСК Гаранция" и официално се преименуват на " Групама Застраховане" и " Групама Животозастраховане". От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит,  през 2011 г. "Групама Животозастраховане" става носител на наградата "Най-добър комбиниран финансов продукт" със своята застраховка " Живот" , свързана със структуриран бонд.  

"Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост , сигурност и положително изживяване", сподели още г-жа Болар.

Наследник на 100-годишна история в застраховането, едно от основните занимания на Групама в България е да създаде връзка на доверие между застрахователя и застрахования - постоянен контрол върху качеството на обслужване, препоръки към клиенти, изключително внимание при щета и максимално покритие на поетите рискове.  Този принцип на развитие е пряк отговор на актуалните и завишени изисквания от страна на българските потребители на застраховки, които търсят все повече  прозрачност, професионализъм , обстойно проучват ценови предложения, измерват имиджа на компанията, както и до каква степен изпълнява поетите ангажименти към клиентите.

С доказан опит в имущественото, автомобилното и животозастраховането,  Групама България ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г в частта на корпоративното застраховане, както и с особено внимание ще проучи сегмента на допълнителната здравна застраховка, земеделския пазар и застраховките със спестовен характер. "Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио  съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година", сподели г-жа Болар.

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА БЪЛГАРИЯ :

    37% ръст на премийния приход спрямо предходната година;

    64% ръст в Общо застраховане ( към септември 2015г) ;

    18% ръст в Животозастраховане (към септември 2015г);

    8% ръст на изплатени щети спрямо предходната година;

    75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015г;

ФАКТИ В ЧИСЛА / ГРУПАМА ГРУП :

    № 1 по приходи в земеделското застраховане във Франция (декември 2014)

    № 1 по приходи в индивидуалното здравно застраховане във Франция (декември 2014)

    № 2 по приходи в имущественото застраховане във Франция (декември 2014)

    № 4 по приходи в автомобилното застраховане във Франция ( декември 2014)

    13 милиона членове и клиенти;

    35,000 служители;

    €6.3 милиарда на приходите в живота и здравното осигуряване;

    €7.1 милиарда на приходите от  имущесъвено и личн
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Драго Симеонов лъже на дартс

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие