Застраховането в България може да бъде достъпно и положително изживяване за клиентите
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Застраховането в България може да бъде достъпно и положително изживяване за клиентите

Селин Едит Болар, изпълнителен директор на Групама за България

Застраховането в България може да бъде достъпно и положително изживяване за клиентите

1796 прочитания

Селин Едит Болар, изпълнителен директор на Групама за България

© Групама


"Да подобрим негативното отношението на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България", съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България г-жа Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008г, когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – "ДСК Гаранция" и официално се преименуват на " Групама Застраховане" и " Групама Животозастраховане". От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит,  през 2011 г. "Групама Животозастраховане" става носител на наградата "Най-добър комбиниран финансов продукт" със своята застраховка " Живот" , свързана със структуриран бонд.  

"Налагането на прозрачност и професионализъм в обслужването на клиенти ще позволи да променим културата към застраховането в България, така че българинът да асоциира застраховането не като финансова тежест, а като необходимост , сигурност и положително изживяване", сподели още г-жа Болар.

Наследник на 100-годишна история в застраховането, едно от основните занимания на Групама в България е да създаде връзка на доверие между застрахователя и застрахования - постоянен контрол върху качеството на обслужване, препоръки към клиенти, изключително внимание при щета и максимално покритие на поетите рискове.  Този принцип на развитие е пряк отговор на актуалните и завишени изисквания от страна на българските потребители на застраховки, които търсят все повече  прозрачност, професионализъм , обстойно проучват ценови предложения, измерват имиджа на компанията, както и до каква степен изпълнява поетите ангажименти към клиентите.

С доказан опит в имущественото, автомобилното и животозастраховането,  Групама България ще ориентира бизнес фокуса си през 2016 г в частта на корпоративното застраховане, както и с особено внимание ще проучи сегмента на допълнителната здравна застраховка, земеделския пазар и застраховките със спестовен характер. "Умението на компанията постоянно да се подобрява в сферата на клиентското обслужване, в предлагането на балансирано портфолио  съчетано със стриктно премерени рискове, както и в инвестирането в областта на иновациите ще бъде усъвършенствано и през следващата година", сподели г-жа Болар.

ФАКТИ В ЧИСЛА/ГРУПАМА БЪЛГАРИЯ :

37% ръст на премийния приход спрямо предходната година;

75% ръст на нови сключени полици спрямо предходната година, равняващо се на 45 000 нови клиента от началото на 2015г;

ФАКТИ В ЧИСЛА / ГРУПАМА ГРУП :

№ 1 по приходи в земеделското застраховане във Франция (декември 2014)

№ 1 по приходи в индивидуалното здравно застраховане във Франция (декември 2014)

№ 2 по приходи в имущественото застраховане във Франция (декември 2014)

№ 4 по приходи в автомобилното застраховане във Франция ( декември 2014)

13 милиона членове и клиенти;

35,000 служители;

€6.3 милиарда на приходите в живота и здравното осигуряване;

€7.1 милиарда на приходите от  имущесъвено и личн

"Да подобрим негативното отношението на българина към застраховането, това е един от нашите основни принципи на развитие в България", съобщи в интервю изпълнителният директор на Групама за България г-жа Селин Едит Болар.

Лидер в застраховането във Франция, Групама стъпва на българския пазар през  2008г, когато придобива застрахователните дружества на Банка ДСК – "ДСК Гаранция" и официално се преименуват на " Групама Застраховане" и " Групама Животозастраховане". От тогава до настоящия момент Банка ДСК е ексклузивен партньор на френската компания в частта на банковото застраховане. Чрез успешното им партньорство в обща кампания за комбинирана продажба с депозит,  през 2011 г. "Групама Животозастраховане" става носител на наградата "Най-добър комбиниран финансов продукт" със своята застраховка " Живот" , свързана със структуриран бонд.  


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK