С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 дек 2016, 15:00, 3636 прочитания

Huawei започва социална кампания #BePresent с благотворителна кауза за семейства с деца в нужда

Huawei ще насърчава потребителите да пишат коментари, свързани със специалния хаштаг и видео на кампанията, дарявайки по 1 лв. за всеки коментар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
trueВсе повече и повече хора използват своите мобилни устройства като неизменна част от ежедневието - също и по време на Коледните и новогодишни празници. Затова Huawei започва една нова кампания с посланието #BePresent, която има за цел да привлече вниманието към предстоящите Коледни празници като период от годината, в който да оставим своите телефони настрана и който да прекараме с любимите за нас хора.

В основата на тази кампания е заложен социален елемент. Българските интернет потребители са тези, които могат да допринесат за събирането на средства в името на нуждаещи се български семейства с деца. Необходимо е всеки участник чрез своя Facebook профил да напише коментар под специалния пост за кампанията във фейсбук страницата на Хуауей, съдържащ хаштага #BePresent и 60-секунден видео клип за кампанията. За всеки написан коментар под този пост Huawei ще дарява по 1 лв. и събраната в края на кампанията сума ще бъде дарена на сдружение "Holiday Heroes" в подкрепа на семейства с деца на възраст 4-10 години от цялата страна.

Кампанията започна на 28 ноември, като постът за участие е активен във фейсбук страницата на Хуауей и ще продължи до коледната вечер на 25.12.2016 г., включително. След нейния край ще бъдат обобщени резултатите и представена събраната сума за дарение на семейства с деца в нужда.

"Кампанията на Huawei #BePresent насърчава хората да оставят настрана своите устройства през празничния сезон и да прекарат това специално време с близките си. Същевременно осъзнаваме, че това е специален период за много семейства, които имат нужда от подкрепа. Затова се обръщаме към българските активни потребители, които могат много лесно, само чрез един обикновен коментар във фейсбук, да спомогнат за дарението на 1 лв. от нас в името на семейства с деца в нужда от цяла България" – споделя Джеферсън Джан, директор отдел "Потребителски устройства" за Huawei България и Македония.4

Освен сдружение "Holiday Heroes", кампанията се подкрепя и от Орлин Павлов / Михаела Филева, Драго Симеонов, Гери Турийска и Нели Терзийска. Те също ще споделят свои коментари и ще призоват потребителите да бъдат активни в участието си в името на благородна кауза.

Кампанията на Huawei #BePresent е част от глобална кампания в 26 страни от Централна и Източна Европа и Скандинавския регион. В нея се включва и специален телевизионен клип. Видеото пресъздава историята на малко дете, което е единственият човек в очакване на Коледната вечер, докато всички негови близки в семейството са фокусирани върху техните устройства. В един момент светлините от коледното дърво привличат вниманието на цялото семейство, което оставя своите устройства и се събира за този специален момент. Пълната версия на телевизионния клип може да се види на интернет страницата на Huawei.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Мастер клас за бизнес лидери в София

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10