DESIGN>PEOPLE с продължение
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

DESIGN>PEOPLE с продължение

Dibla

DESIGN>PEOPLE с продължение

За втори пореден път екипът на Dibla доказа, че наистина "Дизайнът е повече от хората"

1520 прочитания

Dibla

© Dibla


За втори пореден път екипът на Dibla доказа, че наистина "Дизайнът е повече от хората". Организаторите от платформата за интериорен и продуктов дизайн отново събраха под един покрив 100-те най-успешни родни дизайнери и ги срещнаха с представители на 12 от най-влиятелните фирми в бранша. Единственият по рода си национален форум в рамките на три дни – от 30 март до 1 април, успя да скъси дистанцията между колегите от гилдията и им позволи да общуват пълноценно, свободно да обменят идеи и опит, да скрепяват и създават нови партньорства.

Домакин на събитието беше спа-хотел "Империал" в гр. Пловдив. За няколко дни луксозният комплекс се превърна в същински оазис на дизайна – фоайето на хотела бе преобразено в изложбено пространство с продукти на фирмите от Годишната партньорска програма на Dibla, а залите приютяваха работни срещи и разговори за бъдещи проекти.

Източник: Dibla

Както етикетът повелява, тържественото откриване на събитието отбеляза собственикът на Dibla – Генчо Гоев, който приветства всички с добре дошли по време на официалната вечеря. Всеки от гостите получи специален комплимент от страна на платформата – дългоочакваното второ издание на луксозния Годишен каталог на Dibla – "Най-доброто от интериорния дизайн през 2016". Той категорично демонстрира, че само в рамките на година българският дизайн бележи изключителен напредък с още по-смели и новаторски идеи и проекти. За да закупите годишния каталог на Dibla – "Най-доброто от интериорния дизайн през 2016", изпратете запитване на [email protected].

С приятната част по раздаване на подаръци се заеха и фирмите партньори, които бяха подготвили за присъстващите комплекти с мостри и рекламно-информативни каталози.

Източник: Dibla

Dibla Selection бе поредната приятна изненада за вечерта. Със своите възможности за едноизточниково поръчване, автоматично осчетоводяване и облекчена логистика, новоразработеният уеб-базиран продукт на Dibla за споделено пазаруване пести огромно количество време и множество усилия на професионалистите в бранша, както и подобрява възможностите за продажби на фирмите партньори на платформата.

Практично насочен, приложим, богат на информация и безценни съвети – такъв беше ден втори от Design > People. Представителният блок предостави трибуна на компаниите, партниращи си с платформата, от която да запознаят правилните хора – 100-те най-изявени дизайнери в България – със своите ключови изделия и актуални тенденции. Всяка фирма разполагаше с по 20 минути да представи пред публиката особеностите и предимствата на своите най-нови продукти. А Dibla тази година се бяха погрижили полезната информация да достигне до неограничен брой зрители – всички фирмени представяния се излъчваха онлайн в реално време.

Източник: Dibla

Баущоф + Метал, Валинор, Дием, Джия, Идеал Стандарт, Икор, КарпетМакс, Манифлекс, Паркетсенс, Призма, Салекс и Шнайдер Електрик демонстрираха истински професионализъм и класа, успявайки да привлекат вниманието на публиката, адекватно и стегнато да отговорят на нестихващата вълна от въпроси. Висока оценка получи не само безупречната подготовка на фирмените представители, но и искреното им желание да споделят и помагат – въз основа на личния си опит и дългогодишна практика, те дадоха ценни практически съвети и насоки за дизайнерската общност. Представителният панел прерасна в дискусия, в която дизайнерите също активно се включваха, споделяйки впечатления и давайки обратна връзка за продуктите и технологиите на фирмите производители. А истинската синергия между страните си пролича, когато една от фирмите запозна гостите с три свои водещи нови продукта, разработени изцяло по изисквания и в задоволяване на нуждите на дизайнери от платформата.

Източник: Dibla

Емоциите и разговорите дълго не стихваха, страстите и въодушевлението от новите възможности също. След проточилия се трудов делник, домакините от Dibla поканиха участниците в събитието в специално запазения елитен клуб "Buda’s".

За наситеността и ентусиазма на забавлението може да се съди освен по снимките на изпълняващите невероятно танци дизайнери и видеата с направо професионалните певчески впечатления на две от колегите, също и по преминалата в обяд "закуска" в Деня на шегата. Но, съдейки по ентусиазма и творческата енергия по лицата на всички, краят на тазгодишното събитие е само началото... Началото на нови делови и неформални връзки, на нови съвместни проекти, на ново вдъхновение, на нови успехи!

Източник: Dibla

За втори пореден път екипът на Dibla доказа, че наистина "Дизайнът е повече от хората". Организаторите от платформата за интериорен и продуктов дизайн отново събраха под един покрив 100-те най-успешни родни дизайнери и ги срещнаха с представители на 12 от най-влиятелните фирми в бранша. Единственият по рода си национален форум в рамките на три дни – от 30 март до 1 април, успя да скъси дистанцията между колегите от гилдията и им позволи да общуват пълноценно, свободно да обменят идеи и опит, да скрепяват и създават нови партньорства.

Домакин на събитието беше спа-хотел "Империал" в гр. Пловдив. За няколко дни луксозният комплекс се превърна в същински оазис на дизайна – фоайето на хотела бе преобразено в изложбено пространство с продукти на фирмите от Годишната партньорска програма на Dibla, а залите приютяваха работни срещи и разговори за бъдещи проекти.

Източник: Dibla

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

VOOOD

VOOOD

TheBathRoom

TheBathRoom

Industrial Food Spot

Industrial Food Spot

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK