Поглед отвън

Двама германски специалисти говорят за имиджа на българското вино, възможностите на маркетинга и потенциала на мелнишкия сорт

Гюнтер Еени и Рюдигер Руос (вляво) дегустират мелнишко вино в малката семейна изба "Кьосев" в с. Илинденци, община Струмяни
Гюнтер Еени и Рюдигер Руос (вляво) дегустират мелнишко вино в малката семейна изба "Кьосев" в с. Илинденци, община Струмяни
Гюнтер Еени и Рюдигер Руос (вляво) дегустират мелнишко вино в малката семейна изба "Кьосев" в с. Илинденци, община Струмяни
Гюнтер Еени и Рюдигер Руос (вляво) дегустират мелнишко вино в малката семейна изба "Кьосев" в с. Илинденци, община Струмяни
Държавата може и трябва да помага за стратегическо изграждане на туристическия и винения имидж.

Харченето за скъпи рекламни кампании обаче не е обосновано.

Тук има производители, които са емоционално ангажирани, работят със сърце и душа и техните истории трябва да се чуят през медиите.


В края на септември двама германци пристигнаха в България, водени от интереса си към селския туризъм и виното, особено към уникалния български сорт мелнишка лоза, в който виждат огромен потенциал. Двамата предприемат обиколка из Югозападна България - в региона на Мелник, Гоце Делчев, Благоевград и Сандански, срещат се с винопроизводители и лозари, опитват местното вино и храна и събират материал за статия, посветена на имиджа и потенциала на българското вино, която ще бъде публикуват в престижното германско специализирано издание Wein und Markt.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • flyco
    • - 2

    Трифон Драгиев и такива като него унищожиха пазара на български вина в Англия, трай коньо вече...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал