Поглед отвън
Двама германски специалисти говорят за имиджа на българското вино, възможностите на маркетинга и потенциала на мелнишкия сорт


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Харченето за скъпи рекламни кампании обаче не е обосновано.
Тук има производители, които са емоционално ангажирани, работят със сърце и душа и техните истории трябва да се чуят през медиите.
В края на септември двама германци пристигнаха в България, водени от интереса си към селския туризъм и виното, особено към уникалния български сорт мелнишка лоза, в който виждат огромен потенциал. Двамата предприемат обиколка из Югозападна България - в региона на Мелник, Гоце Делчев, Благоевград и Сандански, срещат се с винопроизводители и лозари, опитват местното вино и храна и събират материал за статия, посветена на имиджа и потенциала на българското вино, която ще бъде публикуват в престижното германско специализирано издание Wein und Markt.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Трифон Драгиев и такива като него унищожиха пазара на български вина в Англия, трай коньо вече...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.