Nestle се разделя с второстепенни марки

Швейцарската компания води преговори за продажба на подразделения като Jenny Craig и PowerBar

Според изпълнителния директор на Nestle Пол Булке има подразделения на групата, които оказват забавящо въздействие твърде дълго време
Според изпълнителния директор на Nestle Пол Булке има подразделения на групата, които оказват забавящо въздействие твърде дълго време
Според изпълнителния директор на Nestle Пол Булке има подразделения на групата, които оказват забавящо въздействие твърде дълго време    ©  Reuters
Според изпълнителния директор на Nestle Пол Булке има подразделения на групата, които оказват забавящо въздействие твърде дълго време    ©  Reuters

Най-големият производител на хранителни стоки в света Nestle ускорява плановете си за продажба на второстепенни марки и е започнал разговори с потенциални купувачи за производителя на диетични стоки Jenny Craig, съобщава Reuters. Според източниците на агенцията процесът по продажба се консултира от Goldman Sachs, но компанията и банката не са потвърдили официално.

Потенциалната сделка идва седмица след като швейцарската група обяви, че основният й стратегически приоритет е да се оттегли от бизнеси със слаби резултати. Тогава главният изпълнителен директор на Nestle Пол Булке обяви, че има подразделения на компанията, които са оказвали забавящо въздействие твърде дълго време. "Списъкът на тези активи вече е подготвен. Моментът за продажба трябва да бъде избран внимателно, но със сигурност ще предприемем действия", заяви той на 1 октомври.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал