Volvo V90 комбинира лукс и функционалност
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Volvo V90 комбинира лукс и функционалност

До момента Volvo имат над 6 милиона продадени комбита<br/><br/>

Volvo V90 комбинира лукс и функционалност

Комбино е третият модел на концерна, ползващ новата платформа

2285 прочитания

До момента Volvo имат над 6 милиона продадени комбита<br/><br/>

© Volvo


Най-новото попълнение в гамата на Volvo - комбито V90, което ще дебютира на автосалона в Женева (1 - 13 март), беше представено в края на изминалата седмица. В автомобила е въплътен над 60-годишния опит на шведската компания в производството на коли с такъв силует. Новото луксозно комби на Volvo е дължина 4.94 метра, което е с два сантиметра по-малко от лимузината S90.

Отговорникът за дизайна във Volvo Томас Ингелат описа V90 като модерно комби, което комбинира лукс, функционалност и багажен обем. Фокусирайки се върху интериора, Ингелат подчерта, че при оформлението му е черпено вдъхновение от типичния шведски хол, в който са на почит изчистеността и луксът.

Както при кросоувъра ХС90, така и тук физическите бутони са почти напълно елиминирани, като всички настройки се правят през голям таблет в средата на арматурното табло. Що се отнася до задвижването, V90 ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели. Бензиновите модификации Т5 и Т6 са с 254 и 320 конски сили. Дизелите предлагат 190 (D4) и 235 (D5) конски сили.

Гордостта на шведите е зареждащата се от контакта хибридна версия с мощност 410 конски сили и възможност за изцяло електрическо придвижване в продължение на 50 километра.

В комбито на Volvo могат да се намерят технологии за сигурност, които превърнаха ХС90 в най-безопасния автомобил, тестван някога от независимата организация EuroNCAP. Сред тях са две уникални за индустрията решения. Пакет за защита при внезапно напускане на платното затяга предпазните колани, за да бъдат пътниците в изправено положение, докато конструкцията на седалката е така направена, че да абсорбира енергията, която би могла да увреди гръбначния стълб.

Системата за автоматично спиране в кръстовище пък предотвратява един от кошмарите на шофьорите - удар от внезапно изскочил автомобил, който не е бил забелязан. Част от серийното оборудване са и всички системи за безопасност, обединени под името "Безопасност в града" (City Safety). Те обхващат защитата на превозни средства, велосипедисти и пешеходци, минаващи пред автомобила по светло и тъмно.

Специално внимание заслужава функцията Pilot Assist на круизконтрола, която гарантира автономно придвижване в задръстване, като колата не само спира и потегля сама, за да се движи заедно в колоната, но и следва кривата на пътя, като електрониката управлява волана.

V90 e третият модел от серията 90 на Volvo след кросоувъра ХС90 и лимузината S90. Те ползват новата платформа SPA (Scalable Product Architecture).

До момента Volvo имат над 6 милиона продадени комбита.

Интериорът се описва като изчистен и подреден
Фотограф: Volvo

Най-новото попълнение в гамата на Volvo - комбито V90, което ще дебютира на автосалона в Женева (1 - 13 март), беше представено в края на изминалата седмица. В автомобила е въплътен над 60-годишния опит на шведската компания в производството на коли с такъв силует. Новото луксозно комби на Volvo е дължина 4.94 метра, което е с два сантиметра по-малко от лимузината S90.

Отговорникът за дизайна във Volvo Томас Ингелат описа V90 като модерно комби, което комбинира лукс, функционалност и багажен обем. Фокусирайки се върху интериора, Ингелат подчерта, че при оформлението му е черпено вдъхновение от типичния шведски хол, в който са на почит изчистеността и луксът.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK