Приходите на Deichmann в България достигнаха 30 млн. лв. през 2015 г.
Оборотът на групата в глобален мащаб е пораснал с 8.3%


Деница Симеонова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Българското дружество на веригата за обувки Deichmann продължава да подобрява резултатите си и през 2015 г. Оборотът на "Дайхман търговия с обувки" се е повишил с 2.6% до 30 млн. лв. през миналата година в сравнение с 29.3 млн. лв. за 2014 г., съобщават от германската група.
През изминалите 12 месеца българската компания е продала 630 хил. чифта обувки в своите 20 магазина в страната. Това представлява увеличение с 10 хил. чифта в сравнение с предходния период.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове