Приходите на Deichmann в България достигнаха 30 млн. лв. през 2015 г.

Оборотът на групата в глобален мащаб е пораснал с 8.3%

   ©  ЦВЕТЕЛИНА АНГЕЛОВА

Българското дружество на веригата за обувки Deichmann продължава да подобрява резултатите си и през 2015 г. Оборотът на "Дайхман търговия с обувки" се е повишил с 2.6% до 30 млн. лв. през миналата година в сравнение с 29.3 млн. лв. за 2014 г., съобщават от германската група.

През изминалите 12 месеца българската компания е продала 630 хил. чифта обувки в своите 20 магазина в страната. Това представлява увеличение с 10 хил. чифта в сравнение с предходния период.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове