Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 апр 2016, 18:25, 2370 прочитания

Седмични новини за ритейл

18 експерти говорят за стратегиите за успех в е-търговията; "Градус" инвестира 15 млн. лева в производство на колбаси; "Фармастор" започва да работи и в Бургас; Потребителските стоки - лидер при интернет рекламата в България; Месец на българската козметика в regal.bg

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
18 експерти говорят за стратегиите за успех в е-търговията

E-революцията в търговията на дребно е в ход. Как да се подготвите за недалечното бъдеще и да бъдете поне крачка пред конкурентите си? От помощ могат да са ви 18-те лектори на конференцията за "Стратегиите за успех в електронната търговия", организирана от в. "Капитал" и сп. "Регал", на 14 април в Sofia Event Center.
Как технологиите променят начина, по който пазаруваме. Тенденциите на глобално ниво ще представи Марек Кемпка, един от най-добрите футуристи на Nielsen. Защо съдържанието разрушава маркетинг модела на е-търговията ще научите от Ребека Лийб от Netswitch Technology Management. Микромоментите и ролята им при потребителското пътуване са темата на Алекс Божинов от Google. Популярният маркетинг умря, казва презентацията на Мат Смит от The Viral Factory. Ления Каралус от eCommera (Isobar) твърди, че бъдещето на търговията е търговията на марки. Тя ще обясни как да сближим точката на вдъхновение и точката на действие.
Омниканалите (интегрирана стратегия за продажби по много канали) и новата потребителска реалност са темата на Диана Ангелова от Decathlon. Клиентското преживяване е във фокуса на презентацията на Иван Александров от Ebag.bg. За бързия преход към мобилно пазаруване и продаване в е-търговията ще разкаже Спас Сливков от OLX & Shedd.
На конференцията ще можете да научите още много за е-опита на Metro Group, George.com, ASDA, Fashion Days.
С правните капани, които да избягвате, развивайки онлайн бизнес, ще ви запознае Волфганг Тихи от Schönherr. Как да създадете устойчив онлайн бизнес ще разкаже Петър Илиев от CloudCart, за тенденциите при електронните плащания ще говори Ваня Манова от MasterCard, а за иновациите при логистиката - Павел Пенчев от Econt. Маркетинг автоматизацията в е-търговията е темата на Христо Радичев от Mediapost Hit Mail.
Програмата включва и два практически семинара - за ключовите стъпки за стартиране на онлайн магазин и за Google Brandlab - инструмент на Google, дизайниран да помогне на марките да мислят дигитално.


"Градус" инвестира 15 млн. лева в производство на колбаси

Фотограф: Градус

Компанията за производство на птиче месо "Градус" откри в началото на април ново крило в предприятието си в Стара Загора, оборудвано със специални технологии за производство на продукти от бели и червени меса, съобщиха от дружеството. Размерът на инвестицията надвишава 15 млн. лева. Гамата на произвежданите продукти ще обхваща всички групи: варено-пушени колбаси и деликатеси, шунки, пастети, трайни и полутрайни варено-пушени колбаси, сурово-сушени продукти. Те ще се предлагат под новата марка "Аз ям".
Производството се простира на 16 хил. кв.м разгъната площ, с капацитет 50 тона готова продукция на ден. Базата разполага с високотехнологично оборудване, което отговаря на всички европейски стандарти. Това ще даде възможност да се съчетаят българските рецепти и вкусове с най-новите насоки в областта на висококачествените храни, заявяват от компанията. Всички линии са оборудвани със системи за опаковане в модифицирана газова среда. Тези системи позволяват удължаване срока на годност на продуктите и запазват естествения аромат, цвят и структура за по-дълъг период.
Старозагорската група "Градус", която е собственост на братята Иван и Лука Ангелови, включва фуражен завод, люпилня, ферми за родителски стада, ферми за угояване на бройлери и предприятие за преработка на птиче месо.

"Фармастор" започва да работи и в Бургас

Веригата аптеки "Фармастор" стъпва на пазара в Бургас. В следващите месеци тя планира да отвори два обекта с нова за града концепция в търговията с лекарства, хранителни добавки и козметични продукти, съобщават бургаски медии. Първият обект ще бъде открит до броени дни на бул. "Демокрация" 104. Това е първото излизане на веригата от София, където тя оперира с 14 аптеки. Идеята на собствениците е Бургас да се превърне в център за марката в региона. Причината е, че в морския град концепцията на веригата е без еквивалент. В същото време през последните години Бургас се развива с бързи темпове. Освен лекарства в новите аптеки веригата ще предложи също продукти за здравословен живот, хранителни добавки и здравословни храни, широка гама от дермо-козметични брандове, сектор за продукти за бебета и техните майки, продукти и аксесоари за ежедневна грижа и хигиена. Ще се продават и подбрани марки декоративна козметика.




Потребителските стоки - лидер при интернет рекламата в България

Фотограф: Shutterstock

През 2015 г. за първи път категорията на потребителските стоки измества категорията на финансовите услуги като топ "жанр" за реклама в интернет в България. Това става ясно от класацията топ 100 рекламодатели в интернет за 2015 г. на анализаторската компания ИПСОС. Общо 35% от топ 100 са именно в потребителската сфера, а финансовите услуги остават на второ място. Анализът показва, че българските потребители прекарват средно по около 3.5 часа на ден в интернет, а за гледането на телевизия отделят между 2.5 и 3 часа на ден. Въпреки това брутните рекламни бюджети за телевизия са малко над 1 млрд. лева.
Според проучването AdEx 2016 общо нетните приходи от интернет реклама за 2015 г. са 61.8 млн. лева. Класическата дисплей реклама (т.е. банери) бележи спад, но се увеличават инвестициите в онлайн видеореклама и други формати. Facebook, Google и YouTube държат 65% от онлайн рекламите в България. И въпреки че всички онлайн медии, магазини и сайтове като цяло отчитат все по-голям ръст на мобилния трафик, мобилната реклама е едва 1 млн. лева бруто. Естествената реклама или спонсорираното от рекламодатели редакционно съдържание все повече се налага като предпочитана дигитална реклама. Друга голяма тенденция е преминаването на потребителите от десктоп към мобилни устройства и миграцията на рекламата в мобилни формати.


Месец на българската козметика в regal.bg


Продуктите на българските козметични фирми намират все по-добър прием и сред потребителите в страната, и на външни пазари, сочат маркетингови проучвания и журналистически материали, публикувани в "Регал". В сектора се развиват и много иновации на базата на натурални съставки като маслодайна роза, хайвер, охлюви, етерични масла, билки и пр. За да насърчи усилията и продажбите на производителите и да улесни достъпа на потребителите до иновативни продукти с добро съотношение цена/качество, "Регал" обявява месец на българската козметика. През април в рубриката "Продукти и промоции" на regal.bg можете да намерите предимно продукти на български козметични компании. Производителите могат сами и безплатно да публикуват информация за продуктите си, като използват бутона "Качи продукт" на началната страница. Търговците могат да следят информацията на regal.bg или да я получават на мейл си, ако се абонират за продуктовия бюлетин Regal P§P Express. В бюлетина ще бъдат поместени и анализите на най-големите български производители в основни козметични подкатегории от "Регал 500+".

Накратко

"BILLA България" откри осми магазин във Варна. С него обектите на търговската верига в страната стават 101.

Веригата заведения К-express, неправителствените организации WWF и "Приятели на Врачанския Балкан" провеждат от 4 до 30 април кампания за събиране на средства за запазване на три изчезващи български сорта ябълки.

Дарителската инициатива "За да те има", инициирана от сайта за безплатни обяви OLX в партньорство с фондация "Искам бебе", събра 50 хил. лева.

Carrefour планира да постигне национално присъствие в Полша през 2016 г. Проектът за експанзия е на стойност 61 млн. евро.

Coca-Cola е инвестирала 8.2 млн. евро в програми в полза на обществото през 2015 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Поръчките на бизнес самолети растат 1 Поръчките на бизнес самолети растат

През тази година се очаква да бъдат доставени 690 броя, а догодина - 740

21 окт 2019, 1808 прочитания

Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара

Средствата ще се насочат към тях най-вече чрез обратно изкупуване на акции през следващите три години

17 окт 2019, 1992 прочитания

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании и пазари" Затваряне
Сократис Кокалис купува дял във второ дружество на Васил Божков

Сделката ще е за 49% от "Евробет", която прави годишно над 100 млн. лв. от тото и лото залагания

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10