Никой няма интерес да купи "БДЖ - Товарни превози"
Христо Ковачки иска 180 - 200 служители на железницата


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Няма заявен абсолютно никакъв интерес от потенциални инвеститори за покупка на "БДЖ - Товарни превози". Това заяви министърът на транспорта Ивайло Московски след среща със синдикатите и ръководството на железопътния холдинг. Информацията Московски е получил от Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол, която от около година и половина прави проучвания дали ще бъде намерен желаещ да купи товарното поделение в нова процедура.
Липсата на кандидат ще задълбочи финансовите проблеми на компанията, тъй като продажбата на товарното поделение беше една от заложените мерки за оздравяване на целия холдинг и изчистване на задълженията му.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
бдж се води към умишлен фалит от сегашното управление, което прави това от 2009г. Загубата е по - малка спрямо предходната година защото не се отделят пари за ремонти на локомотиви и вагони, но на кой му пука важно е да върви футболният отбор на изпълнителният директор владимиров - първи секретар на комсомола по времето на виденов и първанов
иван, Аз не мисля така. Причините са други и са описани в статията - прекалено раздутия щат пречи на конкурентноспособността на компанията. Каквото и ръководство да се сложи, то не може да проведе реформа в щата, защото синдикалистите ще скочат на Боко, а той ще даде пари за да им се запушат устите и да отложи неизбежното. Ще е интересно от Капитал да направят сравнение на съотношението персонал/превозени товари за БДЖ ТП и за частните кмпании.
До коментар [#2] от "boko34":
Като фирма пред приватизация,, така вече бая години, в БДЖ Товарни превози, нямат право на абсолютно никакви съществени стъпки. Така и не разбрах защо не я оставиха да работи и да се развива и ако се появи истински купувач, тогава да се минава към процедурата.
А, и руските другари ли се отказаха?
5 години правиха кастинги и си измисляха претенции към потенциалните инвеститори, сега изведнъж разбират, ченямало желаещи и че продажбата пак върви на пълен ход, само че вместо акциите, се прехвърлят хората, вагоните и локмотивите. Булгартабак, които днес протестират на улицата, са друга явна жертва на синдикално-олигархичната чума. Същата участ я чакат Български пощи. Има ли някъде синдикати, бягай надалеч...
[quote#4:"Петър Иванов"]А, и руските другари ли се отказаха?[/quote]
Почнахме с немци и австрийци, по едно време станаха румънци, накрая руснаци и най-накрая нищо.
Ако не целуваш когато трябва ръка, после ще ти се наложи да целуваш задник, гласи народната мъдрост.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.