Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

БДЖ и жп инфраструктурата имат нови директори

Служебният транспортен министър Христо Алексиев уволни дългогодишния си началник в НКЖИ

Новият транспортен министър Христо Алексиев (на снимката) посочи и проблемите: в БДЖ - просрочените дългове и липсата на програма, а в НКЖИ - поръчките за стеснен кръг от фирми
Новият транспортен министър Христо Алексиев (на снимката) посочи и проблемите: в БДЖ - просрочените дългове и липсата на програма, а в НКЖИ - поръчките за стеснен кръг от фирми
Новият транспортен министър Христо Алексиев (на снимката) посочи и проблемите: в БДЖ - просрочените дългове и липсата на програма, а в НКЖИ - поръчките за стеснен кръг от фирми    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Новият транспортен министър Христо Алексиев (на снимката) посочи и проблемите: в БДЖ - просрочените дългове и липсата на програма, а в НКЖИ - поръчките за стеснен кръг от фирми    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Служебният министър на транспорта Христо Алексиев освободи дългогодишните директори на БДЖ и Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ). Това са Владимир Владимиров и Милчо Ламбрев. Първият заставаше начело на БДЖ на два пъти по време на двете управления на ГЕРБ, а вторият на практика няколко години беше началник на Христо Алексиев в инфраструктураното дружество и ръководи компанията без прекъсване от 2009 г. досега.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • + 1

    Редно е и да бъдат изметени и всички назначени от Владимиров калинки, които даже не правят разлика между влак и трамвай.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал