Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
На въпроса "Кои марки са оказали влияние върху живота ви през 2006 г." читателите на Brandchannel.com в глобален мащаб посочват на първите пет места Google, Apple, YouTube, Wikipedia и Starbucks. Класацията за региона на Европа и Азия се подрежда така: IKEA, Skype, Nokia, Zara и Adidas. Когато този пъзел на най-влиятелните брандове се наложи върху България, се виждат три празни петна. Липсват американската Starbucks - най-голямата световна верига от coffee shops, шведската IKEA - най-голямата верига за мебели в света и испанската Zara - любима модна марка от среден клас на европейското население. Добрата новина е, че през 2008 г. (песимистично през 2009 г.) трите марки-икони вече ще са в България.
Не че животът в страната досега е бил извън влиянието им. Напротив. Българските фабрики от години произвеждат мебели за IKEA ("Икеа") и шият по поръчка на Zara. Да отскочиш до Zara ("Зара") отдавна е ритуал при пътуванията в чужбина. А до Солун - най-близкият град с IKEA в околността, се разгърна уникален шопинг туризъм.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
В сайта на Fourlis Group има презентация, от която си виждат плановете им за България - 2-3 магазина, като първият ще заработи през първата половина на 2009г. Доколкото имам наблюдения от работата на Fourlis, не очаквам това да се случи преди 2010г.
когато улиците на софия заприличат поне на тези на атина или рим ще сме минали преходния период - след около 100ина години сигурно. докато ходим в кал през 21ви век в уж европейски град
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.