101 картички
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

101 картички

101 картички

съвместният проект на fame cards и absolut превръща столичния клуб „тифани“ в арт пространство

1077 прочитания

© light


в продължение на две седмици феновете на Fame cards, Absolut и ценители ще могат да видят изложбата. За пръв път в София се излагат толкова разнородни по произход визии на Absolut. Fame сards унифицират формата на фотосите - 101 различни образа върху 101 еднакви free cards, което ги прави едновременно по-достъпни и по-вдъхновяващи.

„Освен да събере и представи креативни идеи от цял свят, изложбата има за цел да провокира мисълта и да даде тласък на творческото вдъхновение на всички, които желаят да участват в кампанията „Открий Absolut-ната форма“, която тече до 15 януари 2006“, казва Лора Карасимеонова, бранд мениджър на Absolut. Условията на конкурса са подробно описани на www.absolutshape.abv.bg

Безплатните рекламни картички са една от модерните форми на директна комуникация. Те достигат лесно до всички. Посланията върху free cards се забелязват бързо, осмислят се веднага и се обсъждат активно в кафета, барове, ресторанти и места за културни, спортни или развлекателни събития. Безплатните картички имат силно влияние върху младите хора и активните лидери, които оформят една особена, критично настроена към традиционните рекламни послания таргет група и към които free cards като медиа са много ефективни. Българската freecard-медиа е единственият член на International Freecards Alliance (IFA) в България.

в продължение на две седмици феновете на Fame cards, Absolut и ценители ще могат да видят изложбата. За пръв път в София се излагат толкова разнородни по произход визии на Absolut. Fame сards унифицират формата на фотосите - 101 различни образа върху 101 еднакви free cards, което ги прави едновременно по-достъпни и по-вдъхновяващи.

„Освен да събере и представи креативни идеи от цял свят, изложбата има за цел да провокира мисълта и да даде тласък на творческото вдъхновение на всички, които желаят да участват в кампанията „Открий Absolut-ната форма“, която тече до 15 януари 2006“, казва Лора Карасимеонова, бранд мениджър на Absolut. Условията на конкурса са подробно описани на www.absolutshape.abv.bg

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Yahoo! mail beta

Yahoo! mail beta

Jeans mania

Jeans mania

Fix mix

Fix mix

Titan quest

Titan quest

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.