Per amore
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Доброто кино има предимството да надскача рамките на оригиналната творба, била тя литературна, театрална или музикална. Когато един филм е наистина хубав, той е много повече от екранизация. В този случай и не чак толкова запалените фенове на Андрю Лойд Уебър ще останат впечатлени от „Фантомът от операта“.

Младата хористка Кристин (Ейми Росъм) има таен учител, който я подготвя за бляскаво музикално бъдеще. Шансът я качва на сцената на Парижката опера точно вечерта, когато приятелят от детството виконт Дьо Шани (Патрик Уилсън) се връща в живота . Но съдбата няма нищо общо с късмета на Кристин, направляван в пряк и преносен смисъл от всяващия страх Фантом от операта (Джерард Бътлър). Двамата мъже си оспорват сърцето на талантливата певица в тази зрелищна, трогателна и превъзходно изпята романтична драма.

Кой би повярвал, че режисьорът на „Земя на тигри“ и „Телефонна клопка“ ще се захване с класически мюзикъл? И на всичкото отгоре ще постигне респектиращ резултат! Джоуел Шумахер работи от години по този проект и е дал воля на въображението си чрез пищността на декорите (за $10 млн.) и таланта на актьори, които имат необходимия глас да изпълнят сами музикалните реплики. Росъм („След утрешния ден“) наистина пее като ангел, а Бътлър („Лара Крофт 2“) е подобаващо зловещ и романтичен. Самият композитор е дал благословията на проекта, ставайки негов съпродуцент.

„Фантомът от операта“ е едновременно внушителен филмов спектакъл и въздействаща любовна история. В първия случай не губи нищо, че тръгва по пътя на „Мулен руж“ и „Чикаго“, защото излъчва блясъка на класически Андрю Лойд Уебър. Във втория се е справил завладяващо с един неостаряващ сюжет. Резултатът е пищен мюзикъл за безсмъртната любов.

* за любовта (итал.)

Доброто кино има предимството да надскача рамките на оригиналната творба, била тя литературна, театрална или музикална. Когато един филм е наистина хубав, той е много повече от екранизация. В този случай и не чак толкова запалените фенове на Андрю Лойд Уебър ще останат впечатлени от „Фантомът от операта“.

Младата хористка Кристин (Ейми Росъм) има таен учител, който я подготвя за бляскаво музикално бъдеще. Шансът я качва на сцената на Парижката опера точно вечерта, когато приятелят от детството виконт Дьо Шани (Патрик Уилсън) се връща в живота . Но съдбата няма нищо общо с късмета на Кристин, направляван в пряк и преносен смисъл от всяващия страх Фантом от операта (Джерард Бътлър). Двамата мъже си оспорват сърцето на талантливата певица в тази зрелищна, трогателна и превъзходно изпята романтична драма.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Ерик Клептън

Ерик Клептън

Какво е идеяист

Какво е идеяист

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.