С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
22 май 2008, 16:17, 5370 прочитания

ТЕМА НА БРОЯ Белият лист на Елена Спасова, фотограф

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка
Елена Спасова е фотограф. През 1996 г. не я приемат във ВИТИЗ, но оттогава започва да снима професионално. Първата й работа е в един вестник, а в момента снима за голяма част от печатните издания в България. Желанието й да се занимава с фотография се ражда постепенно и тя си спомня за едни руски фотоапарати, които са я провокирали в детството й: "Започнах да снимам с една "Смяна 8" и когато убедих баща ми, че все пак правя някакви картинки, а не троша техниката, той ми даде "Зенит". Така продължих да се забавлявам."

Белият лист
Мислела да снима сама какво е направила с белия си лист, но й се сторило прекалено и не ни го предаде под формата на електронен файл, а съвсем истински и сгънат във формата, която виждате. Обяснява решението на задачата, която й поставихме, така: "От известно време много ме тормози, че 99% от това, което правя, е да представя едни неща по недействителен начин. В смисъл - вземаш едно просто нещо и започваш да го усложняваш, докато не заприлича на нещо, съвсем нямащо връзка с действителността. Мислих как да се отнеса възможно най-семпло с този бял лист. Принципно всяка хартия, която ми се задържи в ръцете, свършва като параходче и реших това да направя."


Петте въпроса

Когато работя, обичам... Работата си.

Когато почивам, обичам... Напоследък обичам да почивам с кучето си извън града и в много тесен човешки кръг.



Тайният принцип на това, което правя, е... Няма тайни принципи.

Учила съм и се уча от... От това, което ме заобикаля и от един-двама много близки приятели.

Ако ви кажат за фотографията, че... може да се научи от специалните издания на National Geographic, не му вярвайте.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Квартални братя 43 Квартални братя

Личните истории на няколко жители от крайните столични квартали

14 сеп 2013, 47074 прочитания

На София с любов 21 На София с любов

Тъмните и светлите страни на столицата през погледа на архитект Димитър Паскалев

13 сеп 2013, 16573 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Във фокус" Затваряне
Белият лист на Илиян Милинов, дизайнер

Зелената вълна в Германия

Партията на Зелените натрупа точки на европейските избори, а въпросът сега е дали може да задържи преднината си и на парламентарни избори

Повелителят на отпадъците

Централите на Христо Ковачки масово заместват въглищата с RDF и биомаса

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Хубаво е, но е фалшиво

Как изложба с фалшификати почти предизвика дебат за черния пазар на изкуство у нас

Power to the Robots

Албена Баева, артист и куратор на първата изложба в България на произведения, създадени в колаборация с изкуствен интелект