Акциите на производителите на игри ще отбележат ръст през тази година, ако се вярва на анализаторите. Компаниите, разработващи игри, са на път да постигнат забележително увеличение на продажбите си и като цяло гейм-индустрията ще нарасне значително. Очакванията на "Сони" са до първото тримесечие на 2002 да продаде 30 милиона конзоли PlayStation 2. Последната версия на конзолата на Nintendo, наречена Game Boy, се продава с бързи темпове. "Майкрософт" и “Нинтендо” предвиждат да пуснат новите си конзоли (за "Майкрософт" първа конзола и първи стъпки на този пазар въобще) навреме за Коледа и Нова година, когато е бумът в продажбите. "Продавачите на дребно са силно заинтересувани от развитието и разширяват щандовете си за интерактивните забавления", заявява Хийт Тери, пазарен аналитик в Credit Suisse First Boston. Инвеститорите в компаниите, разработващи игри, обикновено купуват акции преди очакван подем в сектора и тази година едва ли ще е различна. Докато останалата част от ИТ-индустрията изпитва на гърба си страховете на инвеститорите, акциите на повечето производители на игри са близо до най-високите си нива. Компании като Activision, THQ, The 3DO Co. и Midway Games например удвоиха и дори утроиха пазарния си дял. Според някои аналитици пазарът още не е наситен и има място за още по-голям ръст в бранша. Досегашният ръст оставя малки възможности за големи увеличения в близките шест месеца, но дори 10% от сегашните нива звучат прекрасно за инвеститорите на фона на останалата част от технологичния сектор. Трябва да се отбележи, че 2001 е първата година за 128-битовите конзоли, за които очакванията са, че ще направят геймърството още по-разпространено занимание. Навлизането на "Майкрософт" в "играта" с конзолата Xbox може да доведе до това, че горните прогнози ще бъдат надхвърлени като цяло, но също така, че гигантът ще смали дяловете на досегашните участници на пазара. За следващите пет години очакванията са пазарът на конзолни игри да се увеличи с близо 30% процента.
Акциите на производителите на игри ще отбележат ръст през тази година, ако се вярва на анализаторите. Компаниите, разработващи игри, са на път да постигнат забележително увеличение на продажбите си и като цяло гейм-индустрията ще нарасне значително. Очакванията на "Сони" са до първото тримесечие на 2002 да продаде 30 милиона конзоли PlayStation 2. Последната версия на конзолата на Nintendo, наречена Game Boy, се продава с бързи темпове. "Майкрософт" и “Нинтендо” предвиждат да пуснат новите си конзоли (за "Майкрософт" първа конзола и първи стъпки на този пазар въобще) навреме за Коледа и Нова година, когато е бумът в продажбите. "Продавачите на дребно са силно заинтересувани от развитието и разширяват щандовете си за интерактивните забавления", заявява Хийт Тери, пазарен аналитик в Credit Suisse First Boston. Инвеститорите в компаниите, разработващи игри, обикновено купуват акции преди очакван подем в сектора и тази година едва ли ще е различна. Докато останалата част от ИТ-индустрията изпитва на гърба си страховете на инвеститорите, акциите на повечето производители на игри са близо до най-високите си нива. Компании като Activision, THQ, The 3DO Co. и Midway Games например удвоиха и дори утроиха пазарния си дял. Според някои аналитици пазарът още не е наситен и има място за още по-голям ръст в бранша. Досегашният ръст оставя малки възможности за големи увеличения в близките шест месеца, но дори 10% от сегашните нива звучат прекрасно за инвеститорите на фона на останалата част от технологичния сектор. Трябва да се отбележи, че 2001 е първата година за 128-битовите конзоли, за които очакванията са, че ще направят геймърството още по-разпространено занимание. Навлизането на "Майкрософт" в "играта" с конзолата Xbox може да доведе до това, че горните прогнози ще бъдат надхвърлени като цяло, но също така, че гигантът ще смали дяловете на досегашните участници на пазара. За следващите пет години очакванията са пазарът на конзолни игри да се увеличи с близо 30% процента.
0 коментара