Дестинация България

Прелестите на нашата родина са добре известни на нас, българите. Но по света не се знае много за България. И когато нещата опират до представяне на нашата страна като туристическа дестинация, интернет като носител на информация остава като че ли пренебрегнат. В качествено, а не в количествено отношение. Онлайн-витрината на един офлайн-бизнес, какъвто е туризмът, прилича на витрините в столичния широк център: шаренко, ситно, непрактично и на парче.

В развитите страни кандидат-летовниците влизат в мрежата, за да изберат не само посоката на своето пътуване, но и за да получат максимум информация на мястото, където отиват, и дори да направят резервации и да платят престоя си предварително.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове