С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
31 мар 2001, 0:00, 735 прочитания

Ретрошик в дефилето на оскарите

Певиците Дженифър Лопес и Бьорк надминаха актрисите, най-оригинален сред мъжете бе Ръсел Кроу

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Холивуд е стара слабост на световните дизайнери. Стилистите хвърлят огромни усилия за реклама, а най-добрата такава според тях са именно кинозвездите. Затова церемониите по връчването на “Оскар” се превръщат в незабравими модни фиести. По тях се определят тенденциите, по тях критиците съдят кои дизайнери ще дърпат конците на модата през следващите няколко месеца.
На тазгодишната церемония определено имаше тоалети, за които ще се говори дълго. Един от тях бе върху фамозното тяло на Дженифър Лопес. Познавачите още не са забравили зелената рокля без гръб на Версаче, с която певицата се появи на миналогодишните “Грами”. Сега Дженифър порази публиката в “Шрайн одиториъм” с елегантна сивозелена рокля на “Шанел” с една презрамка, прозрачна горна част и бухнала пола. Тя не носеше сутиен и зрителите можеха отново да оценят бароковите й прелести.
Не по-малко екстравагантна бе и певицата Бьорк. Номинираната за оригинална песен исландска дива пя в бяла рокля до коленете, ушита така, че да наподобява лебед, с лебедова глава около врата. “Приятелят ми направи тази рокля”, сподели срамежливо после Бьорк.
Внушителен като цвят бе тоалетът на красавицата Рене Зелуегър - лимоненожълт, в стил 50-те години и с марката на Жан Десе. Анджелина Джоли бе хубава и в бял костюм с панталон.
Носителката на “Оскар” за най-добра актриса в поддържаща роля Марша Гей Хардън бе предпочела класическа тъмночервена атлазена рокля без презрамки. Рокля в сиво красеше Кейт Хъдсън, която се довери на дизайнерката Стела Маккартни, дъщерята на Пол. Хъдсън бе придружена от майка си Голди Хоун, облечена в рокля с лавандулов цвят на Вира Ванг.
Атрактивен стил демонстрира и Мишел Йо, звездата от “Тигър и Дракон”. Тя се появи с рокля на Бони Чанг, ефектна заради високата яка и редуващите се шарки в черно, златисто и сребристо.
Странно обяснение за тоалета си даде Елън Бърстин. Актрисата сподели, че предпочела кремава рокля на дизайнерката Катрин Бейкън и диамантена огърлица на “Диор”, за да привлече колкото може повече слънчева енергия. “Исках около мен да струи светлина”, заяви изпълнителката от “Реквием за една мечта”.
Повечето звезди обаче заложиха на класическото черно. Жюлиет Бинош носеше черна рокля до коленете на Жан Пол-Готие, издържана в стил 20-те години, с перлени бижута и късо подстригана накъдрена коса. Ретро изглеждаше и атракцията на вечерта Джулия Робъртс, която взе първия си “Оскар” за най-добра актриса. “Хубавата жена” излезе на сцената с прическа на кок а ла Одри Хепбърн и черна кадифена рокля с бяло Y-образно деколте, дело на Валентино. Но най-сексапилна бе черната атлазена рокля с гол гръб и марка “Версаче”, с която мина по червената пътека уелската красавица Катрин Зита-Джоунс. В черно бяха и тоалетите на Джули Андрюс, Пенелопе Крус и Анет Бенинг.
Фатални грешки с еднакви тоалети сред дамите нямаше. Еднотипието остана за мъжете. Почти всички актьори бяха в смокинги, при това дело на Армани. Различаваха се Стинг и синът му в безупречни смокинги на “Гучи”.
Безспорно най-оригинален сред мъжете бе Ръсел Кроу. Той излезе да вземе златната си статуетка с дълъг смокинг, пристегнат като военен, а също с ордена на дядо си, окачен на гърдите. “Дядо ми е удостоен с него като фотограф от войната”, разкри актьорът. Към дядовия си медал той прибави и още едно отличие - “Оскар” за най-добър актьор. А част от аплодисментите сигурно бяха и заради оригиналния му костюм.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Спасяването на редник Оскар

Академичните награди 2003 - между бягството в зрелището и реализма на войната

29 мар 2003, 2005 прочитания

Блясъкът на строгостта

На скъсения червен килим на оскарите звездите демонстрираха сдържан стил, но не и скука

29 мар 2003, 1308 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 18478 прочитания

28 фев 2020, 6259 прочитания

28 фев 2020, 3259 прочитания

28 фев 2020, 3248 прочитания

28 фев 2020, 2539 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капител" Затваряне
Кристиан Лакроа - най-големият театрал в Париж

Още от Капитал
"Белите" петна на София

Главният архитект посочи 684 ха свободни терени в София в потвърждение на идеята си за компактно развитие на столицата

Сбогом, Lafka

Очакването на пазара е веригата да заработи като място за продажба на продуктите на държавния тотализатор

"Уча.се" с лекота

Дарин Маджаров започва с любителски безплатни видеоуроци, днес регистрираните в платформата потребители са над 650 000

Къде изчезна вносът

Данните от статистиката за 2019 г. се оказаха непълни, но вместо НСИ да реагира навреме, остави поле за политически спекулации

Книга: Лив Стрьомквист - "Плодът на познанието"

Вместо да ремонтира стари йерархии, комиксът отваря място за варианти, в които да няма унижени и изключени

Важни ли са дипломите днес

Връзката между образованието и бизнеса – it’s complicated

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10