🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Екран залят с кехлибар

Сцените с бира в киното са акцент за действието и добър носител на рекламни приходи

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Производителите на бира обикновено заемат предни позиции в списъците на онези хора от киното, които се занимават с product placement. Буквално преведено на български това означава “поставяне на продукт” в даден филм, или иначе казано - златната реклама Пол Нюмън например да пие точно определена марка пиво в кадър.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал