Тя няколко минути обикаля в кръг с колата си парижки площад и полицаите решават да проверят какво става. Нищо не помни. Внезапна кратка загуба на паметта. Той изпробва в просторния залив новата си яхта, а иска да завият на следващата пряка. Губят му се няколко секунди. Моментна амнезия. Може да се случи на всеки, нали? Поредната му интимна връзка приключва, а аристократично елегантните обири на бижутерски магазини вече не му доставят удоволствие. Нейният приятел постепенно се влюбва в друга, а договорът ? в лондонския локал няма да бъде подновен. Той е Джеръми Айрънс. Джентълмен крадец. Тя е Патрисия Каас. Певица. Двамата не се познават, но съдбата ще ги срещне по волята на Клод Льолуш в новия му филм „А сега... дами и господа“. От „Един мъж и една жена“ насам - вече 36 години - този романтичен французин не се уморява да ни повтаря, че любовта е възможна за всекиго, на всякаква възраст и навсякъде. Поредният му киношансон елегантно и както винаги с малко светла тъга изписва филмовите ноти на една полусънувана, полуреална история. Тя тече напред-назад, между спомена и мечтата, от Париж и Лондон до пустинните хълмове и луксозните хотели на Мароко, където пътищата на двамата герои ще се пресекат. Тя - за да намери спасение при мароканска баячка; той - за да бъде опериран от тумор в мозъка. Песните на „новата Пиаф“ Патрисия Каас се редуват с любовно заснети лирично-комедийни епизоди, в един от които с известно усилие ще разпознаем връстницата на 65-годишния режисьор Клаудия Кардинале.
В „А сега... дами и господа“ разказът отстъпва пред стила, така както в шансона думите отстъпват пред мелодията. Чувството идва след съзерцанието. Сигурно затова искрите между героите на Джеръми Айрънс и Патрисия Каас не разпалват буйния огън на страстта, а греят като меките лъчи на есенно слънце.
Тя няколко минути обикаля в кръг с колата си парижки площад и полицаите решават да проверят какво става. Нищо не помни. Внезапна кратка загуба на паметта. Той изпробва в просторния залив новата си яхта, а иска да завият на следващата пряка. Губят му се няколко секунди. Моментна амнезия. Може да се случи на всеки, нали? Поредната му интимна връзка приключва, а аристократично елегантните обири на бижутерски магазини вече не му доставят удоволствие. Нейният приятел постепенно се влюбва в друга, а договорът ? в лондонския локал няма да бъде подновен. Той е Джеръми Айрънс. Джентълмен крадец. Тя е Патрисия Каас. Певица. Двамата не се познават, но съдбата ще ги срещне по волята на Клод Льолуш в новия му филм „А сега... дами и господа“. От „Един мъж и една жена“ насам - вече 36 години - този романтичен французин не се уморява да ни повтаря, че любовта е възможна за всекиго, на всякаква възраст и навсякъде. Поредният му киношансон елегантно и както винаги с малко светла тъга изписва филмовите ноти на една полусънувана, полуреална история. Тя тече напред-назад, между спомена и мечтата, от Париж и Лондон до пустинните хълмове и луксозните хотели на Мароко, където пътищата на двамата герои ще се пресекат. Тя - за да намери спасение при мароканска баячка; той - за да бъде опериран от тумор в мозъка. Песните на „новата Пиаф“ Патрисия Каас се редуват с любовно заснети лирично-комедийни епизоди, в един от които с известно усилие ще разпознаем връстницата на 65-годишния режисьор Клаудия Кардинале.
В „А сега... дами и господа“ разказът отстъпва пред стила, така както в шансона думите отстъпват пред мелодията. Чувството идва след съзерцанието. Сигурно затова искрите между героите на Джеръми Айрънс и Патрисия Каас не разпалват буйния огън на страстта, а греят като меките лъчи на есенно слънце.
0 коментара