Нарисувай ми мечта

За „Мечталото“ на Бойко Богданов ще чуете много лоши и много добри неща. Обикновено подобно полюсно разделяне на публиката маркира театрален факт, който заслужава да се види. Очакването на тази премиера се ожесточаваше и заради това, че с нея завършва авторската трилогия на Бойко Богданов, чиито предходни части „Гледалото...“ и „Чакалото...“ се радват на успех вече няколко сезона.

Идеята на трилогията беше да огледа и разнищи понятието българщина и как то изпълва съдържанието си в миналото и днес. В първите две части уникалната смесица на балканщина и славянство присъстваше много по-отчетливо и реалистично в сценичния разказ. Ключовите думи в „Мечталото“ обаче са други - сън, мечта, копнеж. Ето защо това, което има право на живот в тези измерения, е извън реалистичната логика и нещата, които си обясняваме с думи.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал