Интериорът трябва да е такъв, че любимата ви музика да се чувства комфортно в него; да не се налага да затваряте очи, когато мечтаете... Улицата, градът са все по-враждебни, все по-чужди и принадлежащи другиму. Домът остава единствената защитена територия за своя обитател. Затова въпреки общата икономическа стагнация, мебелната индустрия е в подем. Homing* е нейният последен слоуган - търсене на безопасност и благополучие сред собствените четири стени - популяризиран на изложението за мебели и интериор „Кьолн '2003“. Със своите 1400 изложители от 51 страни то претендира да е най-мащабното събитие по рода си. Седемдесет и седем от общо 285 хил. кв. метра изложбена площ дават българският отговор на въпроса какво е съвременно - „Оптима мебел“, „Визател“, „Станков“, „Мебелор“, „Рива 21“ и „Абанос“.
Все по-опростени на вид са мебелите, въплъщаващи силното потребителско желание за мултифункционалност и приспособимост. За разлика от предишни години обаче изискванията към тях се увеличават. Новите „съквартиранти“ трябва не само да са лесно сглобяеми и разглобяеми, за да следват собственика си от стая в стая и от къща в къща, но и да се променят в зависимост от неговия вкус или настроение. Тромавите, тежки мебели категорично остават в миналото. Изглежда, вицовете за скрит в гардероба любовник постепенно ще отмрат, тъй като моделите с прозрачни врати не само са покорили пазара, но и продължават да са ключова тема. Витрините, които все по-често ще виждаме, са предимно от висококачествена пластмаса, вместо от стъкло. А комбинацията на материали - пластмаса със суров бамбук, водорасли, ратан - явно вече не притеснява никого.Десените се носят от вълна, лен, памук - традиционно предпочитани. Микрофибърът си печели все по-голям дял при изкуствените материи, съчетавайки елегантен вид с висока издръжливост. Кожата не губи позиции главно поради наличието на качествени обработки на пазара. Напоследък потребителите я предпочитат в по-суров вид.
След „Кьолн '2003“ един прословут английски афоризъм вече може да звучи и така: „Моят дом е центърът на света.“ * На път за дома; самонасочване - англ.
Интериорът трябва да е такъв, че любимата ви музика да се чувства комфортно в него; да не се налага да затваряте очи, когато мечтаете... Улицата, градът са все по-враждебни, все по-чужди и принадлежащи другиму. Домът остава единствената защитена територия за своя обитател. Затова въпреки общата икономическа стагнация, мебелната индустрия е в подем. Homing* е нейният последен слоуган - търсене на безопасност и благополучие сред собствените четири стени - популяризиран на изложението за мебели и интериор „Кьолн '2003“. Със своите 1400 изложители от 51 страни то претендира да е най-мащабното събитие по рода си. Седемдесет и седем от общо 285 хил. кв. метра изложбена площ дават българският отговор на въпроса какво е съвременно - „Оптима мебел“, „Визател“, „Станков“, „Мебелор“, „Рива 21“ и „Абанос“.
Все по-опростени на вид са мебелите, въплъщаващи силното потребителско желание за мултифункционалност и приспособимост. За разлика от предишни години обаче изискванията към тях се увеличават. Новите „съквартиранти“ трябва не само да са лесно сглобяеми и разглобяеми, за да следват собственика си от стая в стая и от къща в къща, но и да се променят в зависимост от неговия вкус или настроение. Тромавите, тежки мебели категорично остават в миналото.
0 коментара