Люпилня за идеи
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Люпилня за идеи

Люпилня за идеи

687 прочитания

„Идеята е нещо толкова очевидно, че след като някой я сподели, започваш да се чудиш как самият ти не си се сетил.“

Анонимен автор

Ако видите къдрав човек с трапчинки и трескав поглед, който си играе с кибрит и непрекъснато задава въпроса защо, не се тревожете за душевното му здраве. Той е рекламист. Книгата на Джак Фостър „Как се раждат идеите“ е както приятен наръчник за текстописци и дизайнери на реклами, така и увлекателен разказ за света на рекламните идеи. Авторът, който работи в рекламния бизнес повече от 35 години, следва правилата на типично американската школа „самоусъвършенствай се“, без обаче да изпада в елементарност и краен наивизъм. Основните стъпки, които трябва да следват начинаещите професионалисти, напомнят преживявания от ранна детска възраст. Превърнете офиса в място за забавления, елате по пижама на работа, питайте непрекъснато, дръжте се глупаво, нарушавайте правилата, бъдете свободен! Освен тези съвети, които са по-скоро пикантна подправка, в наръчника (изд. ROI Communication) могат да се намерят и ценни препоръки, като например техниката за търсене на асоциации. „Поиграйте си на какво би станало, ако...“, казва авторът. Как би изглеждал продуктът или услугата, ако е човек, как би се движил и как би говорил?

Фостър е избегнал менторския тон, присъщ за самоучителната литература, и е гарнирал творбата си със свеж хумор и забавни карикатури на рекламния дизайнер Лари Корбай.

„Идеята е нещо толкова очевидно, че след като някой я сподели, започваш да се чудиш как самият ти не си се сетил.“

Анонимен автор

Ако видите къдрав човек с трапчинки и трескав поглед, който си играе с кибрит и непрекъснато задава въпроса защо, не се тревожете за душевното му здраве. Той е рекламист. Книгата на Джак Фостър „Как се раждат идеите“ е както приятен наръчник за текстописци и дизайнери на реклами, така и увлекателен разказ за света на рекламните идеи. Авторът, който работи в рекламния бизнес повече от 35 години, следва правилата на типично американската школа „самоусъвършенствай се“, без обаче да изпада в елементарност и краен наивизъм. Основните стъпки, които трябва да следват начинаещите професионалисти, напомнят преживявания от ранна детска възраст. Превърнете офиса в място за забавления, елате по пижама на работа, питайте непрекъснато, дръжте се глупаво, нарушавайте правилата, бъдете свободен! Освен тези съвети, които са по-скоро пикантна подправка, в наръчника (изд. ROI Communication) могат да се намерят и ценни препоръки, като например техниката за търсене на асоциации. „Поиграйте си на какво би станало, ако...“, казва авторът. Как би изглеждал продуктът или услугата, ако е човек, как би се движил и как би говорил?


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Стихове

Стихове

Минчо

Минчо

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.