Люпилня за идеи

„Идеята е нещо толкова очевидно, че след като някой я сподели, започваш да се чудиш как самият ти не си се сетил.“

Анонимен автор

Ако видите къдрав човек с трапчинки и трескав поглед, който си играе с кибрит и непрекъснато задава въпроса защо, не се тревожете за душевното му здраве. Той е рекламист. Книгата на Джак Фостър „Как се раждат идеите“ е както приятен наръчник за текстописци и дизайнери на реклами, така и увлекателен разказ за света на рекламните идеи. Авторът, който работи в рекламния бизнес повече от 35 години, следва правилата на типично американската школа „самоусъвършенствай се“, без обаче да изпада в елементарност и краен наивизъм. Основните стъпки, които трябва да следват начинаещите професионалисти, напомнят преживявания от ранна детска възраст. Превърнете офиса в място за забавления, елате по пижама на работа, питайте непрекъснато, дръжте се глупаво, нарушавайте правилата, бъдете свободен! Освен тези съвети, които са по-скоро пикантна подправка, в наръчника (изд. ROI Communication) могат да се намерят и ценни препоръки, като например техниката за търсене на асоциации. „Поиграйте си на какво би станало, ако...“, казва авторът. Как би изглеждал продуктът или услугата, ако е човек, как би се движил и как би говорил?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал