Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 мар 2003, 0:00, 1323 прочитания

Блясъкът на строгостта

На скъсения червен килим на оскарите звездите демонстрираха сдържан стил, но не и скука

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Какво прави една жена, когато се съмнява, че може да е облечена не според случая? Залага на сигурно. А сигурното е законът на Коко Шанел - не бъди предизвикателна, бъди безупречна.
В дните преди церемонията по връчването на „диамантените“ седемдесет и пети оскари се заговори, че заради войната звездите са били сериозно посъветвани да забравят суетата. Очакваше се холивудският елит да слезе до обичайните си коктейлни облекла, дори до динамичния стил на официалните бизнес обеди. Нищо подобно.
От Рене Зелуегър в „Каролина Eрера“ с гол гръб от червена данетела до Дженифър Лопес във „Валентино“ с едно рамо, шит за Джаки Онасис, звездите носеха тоалети, в които блясъкът и строгостта не си пречеха. Те добре знаеха, че Голямата нощ влиза веднага в историята, докато войните идват и отминават.
Все пак снижаване на тона имаше. Червеният килим бе силно скъсен, звездите слизаха от лимузините не пред централния вход на „Кодак тиътър“, а на вътрешния паркинг и бързо влизаха във фоайето на сградата. Допуснатите фотографи бяха не над двеста, както обикновено, а само тридесет, липсваха подвикванията на истеричните фенове.
Дори екипът на вездесъщата светска хроникьорка Джоан Ривърс за канала „E!“ бе пратен на другата страна на улицата и предаваше от лобито на хотел „Рузвелт“.
Големите имена бяха предпочели

Спокойното пристанище на черното

Никол Кидман носеше рокля от коприна и жарсе, с разтрояваща се на лъчи широка презрамка на едното рамо от есенния от кутюр на Жан-Пол Готие. Тоалетът подчертаваше мраморната белота на австралийката. Мерил Стрийп бе предпочела официална рокля с овално деколте и прибрана талия на Анхел Санчес. Към нея номинираната художничка по костюмите на „Адаптация“ Ан Рот бе изработила прикачени ръкави в черно сребро. Мира Сорвино беше в тясна вечерна рокля на „Армани“, подчертаваща талията и бедрата, с много тънки презрамки на широко откритите рамене. Интересно бе черното решение на Камерън Диас. Идеалната блондинка бе избрала рокля от младежкото прет-а-порте на Prada за следващия сезон с квадратно деколте и широки апликации на цветя върху едната презрамка. Посланието беше строгост, която не пречи на радостта от живота. Мексиканската перла Салма Хайек бе потърсила ретроблясък, съзвучен с номинираната ? роля във „Фрида“. Малката брюнетка се бе доверила изцяло на Каролина Ерера, носейки личен тоалет на родената във Венецуела дизайнерка отпреди няколко години. Тогава Ерера си ушила тоалета за балетна премиера, която после пропуснала. Горната му част от бродирана черна дантела с остро дълбоко деколте бе комбининарана с бална пола от бяла коприна, допълнението бе дискретна „плик“ чанта. Джулия Робъртс компенсираше сдържаността на класическата си черна вечерна рокля, окачваща се през врата, със стремително смело деколте - спомен от сексапилните времена на Ерин Брокович.

Цветната гвардия

се водеше от Джулиан Мур. Звездата от „Далече от рая“ и „Часовете“ носеше изумрудено зелена рокля без презрамки от линията Rive Gauche на Ив Сен Лоран. Роклята от шифон с централен волан по дължината и къс, асиметричен шлейф, бе показана само преди две седмици на дефилетата в Париж.
Скромното този път шоу на скъсения червен килим открадна Рене Зелуегър в алена рокля от червена дантела без гръб и тънки като сламка презрамки на „Каролина Ерера“. Стигащата до пода рокля имаше еднометров шлейф и стегнат торс от бродирана на цветя коприна, обсипана с пайети. Очевидно Зелуегър бе по-загрижена да е в джазовия облик на героинята си от „Чикаго“, отколкото да следва съветите за военновременна сдържаност.
Новата екшън героиня Дженифър Гарнър бе скрила тренираното си тяло в елегантна яркосиня рокля на Версаче, обсипана с изкуствени диаманти и с две високи странични цепки. Върхът на цветността беше Хилари Суонк, която иначе предпочита роли с момчешко излъчване. Прочулата се с „Момчетата също плачат“ актриса бе облякла розова минирокля на „Диор“, покрита с тюл в същия цвят до глезените, придържан само от огромна диамантена брошка на пъпа.

Пастелните решения

най-добре удържаха златната среда между скромността и блясъка. Царица на неутралната зона бе звездата на „Изневяра“ Дайан Лейн в кремава рокля на „Оскар де ла Рента“ от шифон и дантела с открити рамене, украсена с пайети и ресни. А започналата с „Почти известни“ Кейт Хъдзън носеше дълга вечерна рокля от златист шифон с изкуствени диаманти и широко триъгълно деколте на „Версаче“. В рокля от дантела и злато, подчертаваща телесните овали, с една презрамка дефилира последната любимка на Джеймс Бонд - Холи Бери. Носителката на миналогодишен оскар от години се облича при ливанския дизайнер Ели Сааб.
Шик и класа показа Дженифър Лопес. За пищните си форми тя бе избрала еднораменен кафтан в прозрачно зелено с диагонален дантелен волан, изработен през 1968 от Валентино за Джаки Онасис.
При мъжете сред морето от черни смокинги на „Гучи“ и „Армани“, различните решения се брояха на пръсти. Най-ексцентричен бе Шон Конъри с пищното си жабо в традиционен шотландски стил, шито от жена му. Щастливият победител при актьорите Ейдриън Броуди се открояваше в последен „Ерменджилдо Дзеня“, докато Бен Афлек носеше рутинен черен „Армани“. За него сплетените пръсти на Джей Ло в дланта му бяха по-важни.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мрачният швейцарец

29 мар 2003, 7082 прочитания

Дългът към паметта

29 мар 2003, 887 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капител" Затваряне
Прокълнатите крале

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10