С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 дек 2009, 7:48, 1762 прочитания

Оптимизирането на комуникациите по време на криза носи ползи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
В съвремието, в което живеем нуждата от добри комуникации е голяма, дори в къщи или на почивка. Динамичното ежедневие налага, дори когато си в отпуск, далеч от дома, да имаш добра комуникация – интернет и телефон, да имаш връзка с близките си. За бизнес сградите това е повече от ясно – комуникацията е хлябът и водата за една такава сграда. В днешни времена вече се получава унификация – няма значение какво е предназначението на една сграда(жилищна, почивна, училище, болница, завод или бизнес), тя трябва да има добра комуникация.

Много ли е необходимо за това? Две неща – на първо място телекомуникационна система с определени технически възможности и на второ място - подходящо поднесена информация за предлаганите възможности за евтини разговори. Масова практика е в сградите да не се слага или да сепоставя телефонна централа само, за да донесе необходимата й категория. Търси се най-евтиният модел на пазара, който впоследствие се оказва с ограничени възможности, предоставя само базовата телефонна услуга, не подлежи на разширение и ъп-грейд. Такава инвестиция не само не може да се изплати бързо, но след няколко години се налага подмяна на централата с нова, което е неприятно за инвеститора. A всъщност телефонната централа в една сграда е зад граница.


Спестените пари в случая от роуминг могат да бъдат стотици левове, дори и за едноседмична почивка.Към телефонните централи могат да се сложат doorphones– устройство, което замества домофона и до него е необходимо да се пусне само един чифт – спестява се от домофонна инсталация- Услугите, които дава централата – гласова поща, обратно повикване, пренсочване на обажданията и ред други дава усещането в клиента за свобода и безкрайни възможности – още една причина да е доволен от покупката си. Таксуващият софтуер отчита точно и веднага направените разговори – няма загубени обаждания. Ако системата се ползва свободно (т.е клиентите са убедени в това, че им е по-евтино), инвестицията се изплаща максимум за 2 години, в зависимост от това какъв тип е сградата. Най-интересно е, че най-бърз ефект и възвръщане на инвестицията има в жилищна сграда или комплекс.

Спестяванията от инсталации, месечни такси и ниски цени на разговорите са толкова добри, че всеки един клиент би си купил там апартамент веднага. Най-добрите специалисти, които могат да ви консултират за комуникациите във всеки конкретен случай, работят в Теленова ООД една от малките инвестиции, която може веднага да започне да се изплаща и за една или няколко години да възвърне парите си. За да носи печалба, телекомуникационната система трябва да покрива определени технически изисквания и функционалности.

Задължителни за нея са:
- Да бъде изградена на модулен принцип и да позволява лесно награждане на софтуера и хардуера (за да не се налага замяната й в бъдеще, а само с малки инвестиции да се добият последните новости на пазара).



- Да осигурява ниски цени за обажданията, за да може нейните ползватели да се обаждат все по-често и за по-дълго време. Колкото повече се обаждат през нея, толкова по-бързо ще се изплати нейната инвестиция. За да осигури ниски цени за всички направления за външни обаждания, е необходимо тя да е свързана (както е показано на схемата) с 3-те вида оператори (стационарен, алтернативен, мобилен).

- Свързването с различни оператори дава и сигурност , че ако по някаква причина спре връзката към единия от тях, то ще има алтернативен изход.

- Модерната централа може да включва SIP телефони към себе си – една чудесна възможност за безплатна връзка между множество сгради на една фирма, независимо къде са разположени, стига да имат Интернет с добро качество, нещо, което вече е лесно постижимо. Ако всички централи са еднакви, може да се изгради IP мрежа от тях през Интернет и така да се избират безплатно, с единен номерационен план и споделяне на ресурсите.

- SIP телефоните могат да бъдат софтуерни, инсталирани на лаптоп или PDA GSM. Тогава може да имате офисния си номер, навсякъде, където им WiFi публично покритие, което е от огромно значение, когато човек е командировка или на почивка

София 1330, жк. Разсадника бл. 9, партер; телефон 02/8029029, 02/492 16 29; факс 02/8029020

e-mail: office@telenova.bg
www.telenova.bg>
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Glob@al Libraries – Bulgaria Program

Още от Капитал
Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Раждането на 5G в България

2020-а ще бъде годината на едни от най-големите търгове за честоти досега, даващи началото на изграждането на 5G мрежа

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Филм след филм

Забравени класики и модерно авторско кино на "Киномания" 2019

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10