Оптимизирането на комуникациите по време на криза носи ползи
19 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Оптимизирането на комуникациите по време на криза носи ползи

Оптимизирането на комуникациите по време на криза носи ползи

1800 прочитания

© Теленова ООД


В съвремието, в което живеем нуждата от добри комуникации е голяма, дори в къщи или на почивка. Динамичното ежедневие налага, дори когато си в отпуск, далеч от дома, да имаш добра комуникация – интернет и телефон, да имаш връзка с близките си. За бизнес сградите това е повече от ясно – комуникацията е хлябът и водата за една такава сграда. В днешни времена вече се получава унификация – няма значение какво е предназначението на една сграда(жилищна, почивна, училище, болница, завод или бизнес), тя трябва да има добра комуникация.

Много ли е необходимо за това? Две неща – на първо място телекомуникационна система с определени технически възможности и на второ място - подходящо поднесена информация за предлаганите възможности за евтини разговори. Масова практика е в сградите да не се слага или да сепоставя телефонна централа само, за да донесе необходимата й категория. Търси се най-евтиният модел на пазара, който впоследствие се оказва с ограничени възможности, предоставя само базовата телефонна услуга, не подлежи на разширение и ъп-грейд. Такава инвестиция не само не може да се изплати бързо, но след няколко години се налага подмяна на централата с нова, което е неприятно за инвеститора. A всъщност телефонната централа в една сграда е зад граница.

Спестените пари в случая от роуминг могат да бъдат стотици левове, дори и за едноседмична почивка.Към телефонните централи могат да се сложат doorphones– устройство, което замества домофона и до него е необходимо да се пусне само един чифт – спестява се от домофонна инсталация- Услугите, които дава централата – гласова поща, обратно повикване, пренсочване на обажданията и ред други дава усещането в клиента за свобода и безкрайни възможности – още една причина да е доволен от покупката си. Таксуващият софтуер отчита точно и веднага направените разговори – няма загубени обаждания. Ако системата се ползва свободно (т.е клиентите са убедени в това, че им е по-евтино), инвестицията се изплаща максимум за 2 години, в зависимост от това какъв тип е сградата. Най-интересно е, че най-бърз ефект и възвръщане на инвестицията има в жилищна сграда или комплекс.

Спестяванията от инсталации, месечни такси и ниски цени на разговорите са толкова добри, че всеки един клиент би си купил там апартамент веднага. Най-добрите специалисти, които могат да ви консултират за комуникациите във всеки конкретен случай, работят в Теленова ООД една от малките инвестиции, която може веднага да започне да се изплаща и за една или няколко години да възвърне парите си. За да носи печалба, телекомуникационната система трябва да покрива определени технически изисквания и функционалности.

Задължителни за нея са:

- Да бъде изградена на модулен принцип и да позволява лесно награждане на софтуера и хардуера (за да не се налага замяната й в бъдеще, а само с малки инвестиции да се добият последните новости на пазара).

- Да осигурява ниски цени за обажданията, за да може нейните ползватели да се обаждат все по-често и за по-дълго време. Колкото повече се обаждат през нея, толкова по-бързо ще се изплати нейната инвестиция. За да осигури ниски цени за всички направления за външни обаждания, е необходимо тя да е свързана (както е показано на схемата) с 3-те вида оператори (стационарен, алтернативен, мобилен).

- Свързването с различни оператори дава и сигурност , че ако по някаква причина спре връзката към единия от тях, то ще има алтернативен изход.

- Модерната централа може да включва SIP телефони към себе си – една чудесна възможност за безплатна връзка между множество сгради на една фирма, независимо къде са разположени, стига да имат Интернет с добро качество, нещо, което вече е лесно постижимо. Ако всички централи са еднакви, може да се изгради IP мрежа от тях през Интернет и така да се избират безплатно, с единен номерационен план и споделяне на ресурсите.

- SIP телефоните могат да бъдат софтуерни, инсталирани на лаптоп или PDA GSM. Тогава може да имате офисния си номер, навсякъде, където им WiFi публично покритие, което е от огромно значение, когато човек е командировка или на почивка

София 1330, жк. Разсадника бл. 9, партер; телефон 02/8029029, 02/492 16 29; факс 02/8029020

e-mail: office@telenova.bg


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK