“Волво” С 70 - кабриолет с каска
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

“Волво” С 70 - кабриолет с каска

“Волво” С 70 - кабриолет с каска

2099 прочитания

След 70-годишна пауза “Волво” отново предложи кабриолет на заклетите си почитатели. По всичко изглежда, че голямото чакане си е заслужавало. След лимузините, които предпазват пасажерите като танк, сега шведите с маниашка прецизност осигуряват далеч по-опасния открит автомобил. Половин дузина електронни ангели-спасители бдят за здравето на пътниците във “Волво” С 70.
Сърцето на системата е патентираната от “Волво” защита, наречена ROPS-Roll-Over - Protection-System. Ако каросерията се наклони встрани повече от 42 градуса или надлъжно над 72, което би означавало преобръщане на колата, за 0,2 секунди над задните облегалки автоматично изскачат предпазни скоби за главите на пътниците. Освен задължителните въздушни възглавници отпред каросерията е подсилена странично и допълнително е осигурена с още една система от ербег - SIPSSIDE-impact-protection-system. Монтирана е и изпробваната в лимузините на “Волво” защитна система за облегалките на предните седалки, която поема особено опасния за гръбначния стълб удар отзад. Според резултатите от специализирани тестове по този начин се намаляват с над 50 процента ускорителните сили, действащи при катастрофа върху шийните прешлени на шофьора и спътника му.
Освен сигурността, където шведите са в стихията си, откритата лимузина на “Волво” предлага и изключителен лукс. Чрез сложна, но ефективна хидравлична система, само с натискане на едно копче гюрукът се прибира автоматично за половин минута. Единственият минус е, че това коства почти половината от обема на багажника. За разлика от конкуренцията обаче купето гарантира простор и удобство за четирима пътници. И безброй серийно монтирани глезотии като автоматична електронно регулирана климатична инсталация, електрическо преместване на седалките с памет, квадрофонична аудиосистема. Возията е комфортна благодарение на внушителното междуосие от 266 сантиметра и съобразеното с него окачване.
Двигателят хармонира с достойнствата на купето. Въпреки внушителната си мощност от 193 коня: обем 2435 кубика, турбокомпресор и по четири клапана на петте цилиндъра, той не подтиква към шеметни ускорения и безумни скорости. Силата му по-скоро е в безупречната еластичност и спокойна работа дори при високи обороти. Това е напълно в стила на “Волво”, които предлагат автомобили за спокойни и уравновесени характери, а не за безмилостни спортни карачи.
При новото “Волво” С 70 кабриолет може би лъжичката катран в меда ще бъде цената. Тя започва от 40 000 долара и върви нагоре.

След 70-годишна пауза “Волво” отново предложи кабриолет на заклетите си почитатели. По всичко изглежда, че голямото чакане си е заслужавало. След лимузините, които предпазват пасажерите като танк, сега шведите с маниашка прецизност осигуряват далеч по-опасния открит автомобил. Половин дузина електронни ангели-спасители бдят за здравето на пътниците във “Волво” С 70.
Сърцето на системата е патентираната от “Волво” защита, наречена ROPS-Roll-Over - Protection-System. Ако каросерията се наклони встрани повече от 42 градуса или надлъжно над 72, което би означавало преобръщане на колата, за 0,2 секунди над задните облегалки автоматично изскачат предпазни скоби за главите на пътниците. Освен задължителните въздушни възглавници отпред каросерията е подсилена странично и допълнително е осигурена с още една система от ербег - SIPSSIDE-impact-protection-system. Монтирана е и изпробваната в лимузините на “Волво” защитна система за облегалките на предните седалки, която поема особено опасния за гръбначния стълб удар отзад. Според резултатите от специализирани тестове по този начин се намаляват с над 50 процента ускорителните сили, действащи при катастрофа върху шийните прешлени на шофьора и спътника му.
Освен сигурността, където шведите са в стихията си, откритата лимузина на “Волво” предлага и изключителен лукс. Чрез сложна, но ефективна хидравлична система, само с натискане на едно копче гюрукът се прибира автоматично за половин минута. Единственият минус е, че това коства почти половината от обема на багажника. За разлика от конкуренцията обаче купето гарантира простор и удобство за четирима пътници. И безброй серийно монтирани глезотии като автоматична електронно регулирана климатична инсталация, електрическо преместване на седалките с памет, квадрофонична аудиосистема. Возията е комфортна благодарение на внушителното междуосие от 266 сантиметра и съобразеното с него окачване.
Двигателят хармонира с достойнствата на купето. Въпреки внушителната си мощност от 193 коня: обем 2435 кубика, турбокомпресор и по четири клапана на петте цилиндъра, той не подтиква към шеметни ускорения и безумни скорости. Силата му по-скоро е в безупречната еластичност и спокойна работа дори при високи обороти. Това е напълно в стила на “Волво”, които предлагат автомобили за спокойни и уравновесени характери, а не за безмилостни спортни карачи.
При новото “Волво” С 70 кабриолет може би лъжичката катран в меда ще бъде цената. Тя започва от 40 000 долара и върви нагоре.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Рамекен от Швейцария

Рамекен от Швейцария

Яйца в доматено гнездо

Яйца в доматено гнездо

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK