

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Тази година решихме да не даваме финансовия си отчет заради голямата конкуренция." Това беше отговорът на една от големите търговски вериги на поканата за участие в класацията "Капитал 100". Той много точно илюстрира състоянието на търговията в България - силна конкуренция с очаквания да става още по-силна.
През миналата година търговските вериги бяха на вълна растеж: почти всички от тях отваряха нови магазини, влизаха в градове, в които до момента не присъстваха, подписваха договори за нови обекти. Паралелно с това нови за пазара търговци активно се готвеха да стъпят у нас и първите им магазини ще се появят още тази или следващата година. Преди няколко месеца в България заработи и Carrefour - верига номер едно в Европа. Всичко това се случва в ситуация на световна криза, която неминуемо ще доведе до свиване на потреблението и пренасочване на потребителското търсене.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Конкуренцията е страхотно нещо за обикновения потребител http://promo-compass.com . Проблема идва когато след голямата надпревара се оформи монопол. За сега търговските вериги се борят помежду си намалвайки цени и бълвайки промоции, но рано или късно от цялата битка ще се оформи победител, който ще контролира цените и пазара :(
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.