Пътуване към края на кризата

Голям проблем за монополиста Български държавни железници (БД Ж) се оказа спирането на работата на металургичния комбинат &bdquo;Кремиковци&ldquo;, който осигуряваше над 20% от товарооборота на железницата<br />
Голям проблем за монополиста Български държавни железници (БД Ж) се оказа спирането на работата на металургичния комбинат &bdquo;Кремиковци&ldquo;, който осигуряваше над 20% от товарооборота на железницата<br />
Голям проблем за монополиста Български държавни железници (БД Ж) се оказа спирането на работата на металургичния комбинат &bdquo;Кремиковци&ldquo;, който осигуряваше над 20% от товарооборота на железницата<br />    ©  Надежда Чипева
Голям проблем за монополиста Български държавни железници (БД Ж) се оказа спирането на работата на металургичния комбинат &bdquo;Кремиковци&ldquo;, който осигуряваше над 20% от товарооборота на железницата<br />    ©  Надежда Чипева

Един от знаците дали икономиката се развива добре е броят на камионите по пътищата. Замре ли производството, проблемите за транспортните фирми са неминуеми и видими.

Последните месеци на 2008 г. бяха трудни за сектора. Въпреки това годината като цяло беше успешна за фирмите и приходите им нараснаха с почти 10%. Първите месеци на 2009 г. обаче се оказаха сериозно изпитание. Приходите паднаха, а в борбата си за клиенти и пазари компаниите намалиха драстично цената на транспортната си услуга. Липсата на налични средства и на финансиране от страна на банките сринаха пазара на транспортни средства.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал