🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Телекомуникации - говори кризата

Операторите разнообразяват своите услуги в търсене на повече приходи

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

По време на криза хората не само харчат по-малко за комуникации, но и често променят радикално своите навици. Вярно е, че финансовите трудности едва ли ще откажат някого от мобилния му телефон, но определено могат да ограничат ползването на определени услуги и да го направят по-придирчив към доставчика им.

Това са основните тенденции, с които участниците на българския телекомуникационен пазар се сблъскваха през 2009 г. Спадащите приходи от всеки абонат намериха отражение и във финансовите отчети на компаниите.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mickey_mouse avatar :-|
    Mickey Mouse
    • - 1

    Защо винаги трябва да се казва "Виваком" (марката, под която вече оперира БТК)?
    Една година стана откато БТК изкараха бранда Виваком.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал