Телекомуникации - говори кризата
Операторите разнообразяват своите услуги в търсене на повече приходи
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
По време на криза хората не само харчат по-малко за комуникации, но и често променят радикално своите навици. Вярно е, че финансовите трудности едва ли ще откажат някого от мобилния му телефон, но определено могат да ограничат ползването на определени услуги и да го направят по-придирчив към доставчика им.
Това са основните тенденции, с които участниците на българския телекомуникационен пазар се сблъскваха през 2009 г. Спадащите приходи от всеки абонат намериха отражение и във финансовите отчети на компаниите.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Защо винаги трябва да се казва "Виваком" (марката, под която вече оперира БТК)?
Една година стана откато БТК изкараха бранда Виваком.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.