Промяна стъпка по стъпка

"Предстои революционна промяна, която трябва да промени манталитета на редовия митничар и пощенски служител", така изпълнителният директор на "Български пощи" Милен Керемедчиев обобщи мащабните реформи, които Агенция "Митници" и "Български пощи" планират да проведат съвместно.

Какви ангажименти ще поемат пощите по облекчаване на процедурата за получаване на малки пратки от чужбина, какви други процеси ще бъдат преразгледани във ведомството и в какви срокове ще се случат промените вижте и чуйте в следващото видео.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
19 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-P
    Al Bundi
    • + 1

    искаш да кажеш на час по лъжичка,
    да не ни дойде малко в повече

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    Al Bundi
    • + 2

    Успех,
    надявам се да го понесеме :)

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    Bud Bundi
    • + 2

    Защо,
    хартиеното известие да не може да се заменя с
    е-писмо пописано от вас със електронен подпис.
    (в зависимост има ли написан електронен адрес или не,
    дублиращо известие чрез СМС,
    SMS>>> BGPOST ID#25789, 01.01.2010, 385.23 lv, [email protected])

    Струва ми се че ЕС няма да има нищо против и догодина директиеата им ще е
    оправена. Все пак горите трябва да се песят, че Симеон ги изнесе.

    Омбуцмана, може да се задейства и той, няма защо да риете един против друг в България. Данеби електронното правителство да тръгне да дублира всички документи по пощата( slug mail)

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-(
    Милена
    • + 5

    Защо не засегнахте въпроса за колетите от ЕС, и защо ни карат да ходим до митница и да плащаме 4 лв. за митническо представителство, при положение, че междуобщностните пратки са освободени от митнически процедури и формалности.
    Тях ще може ли да получаваме в пощенските си клонове?

    Оказа се, че прибират пари за да ви представялват, на всеки колет, а нищо не дават в замяна.

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    ?
    • + 1

    До коментар [#4] от "Милена":

    днес за колет от САЩ ми взеха 4.00 лева
    на бабето пред мен за пликче от Германия и взеха 4.30 :)

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-P
    Рунчо
    • + 1

    Абе на тия държавни службички трябва да се въртят всички грамотни граждани по 6 месеца-година, та да има за всички от баницата. А досегашните митнически шефчета, трябваше да са вече в раирани пижамки, бе бате.

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-?
    На никой ли не му прави впечатление
    • + 3

    В
    До коментар [#5] от "?":
    На теб са ти взели 4 лв., защото нали се оказа изведнъж, че пощите били лицензиран митнически агент, и те таксуват, че те предстваляват пред митница, да попълват вместо теб предполагаеми документи. Мистериозната до преди дни такса "ценности", която не била такса, а възнаграждение.
    А на "бабето" нямат право да и вземат тази такса, защото от ЕС пратките не се "представт" пред митница.
    30-те стотинки са, ако се взима с пълномощно.
    И така... кучетата си лаят, кервана си върви.

    Нередност?
  • 8
    Avatar :-|
    потребител
    • + 3

    Кога ще се засили контрола над служителите,които обработват пратките след влизането им в страната?Кога всеки колет с "разкъсана опаковка" и опакован в найлонов плик с логото на Български пощи,ще се придружава от задължителния констативен протокол?Ваши служители бъркат в пратките от любопитство и крадат понякога,г-н Керемедчиев.От личен опит ви го казвам.Като питам защо няма протокол,служителките вдигат рамене.
    И защо пратките от Европейския съюз,независимо от стойността не да пристигат в пощенските клонове,а трябва да ходим на "едно гише" да се редим по опашки,да късаме нерви и да губим време?

    Нередност?
  • 9
    Avatar :-|
    med
    • + 4

    Съвсем скоро (вчера) имах досег с проблема - От местния клон на Български пощи ми върнаха пратка от UK без да си получа изобщо известието. Отидох случайно до пощата да питам, защото имах чувството, че прекалено много се бави пратката и има нещо нередно. На въпроса защо не са ми пратили известието - отначало отговаряха, че са пратили три известия и не знаят защо са се загубили, а след това началника на клона ми каза, че ако нямало достъп и бил заключен входа, те не отговаряли (при положение, че почти всички входове се заключват). Отидох до централната поща с намерението да подам някаква жалба, и евентуално да се промени нещо поне за в бъдеще. Оттам ми казаха, че местните клонове нямали нищо общо с централния ?!?!?! и мога да подам жалба, но нищо няма да постигна?!?!? Наистина се надявам да има промени, защото пощенската система е невероятно глупава, както и всички останали държавни. За пореден път се убедих в каква смешна нелепа страна живеем... Дано да не е само поредното говорене за реформи за успокоение, проблемите са адски много, има нужда от смяна на всички кадри и ефективност, няма една нормална услуга от институции като тази...

    Нередност?
  • 10
    Avatar :-|
    Поща
    • + 2

    http://services.bgpost.bg/WebTracking/

    Тотална дезинформационна система,
    дори на взетите колети преди дни не им се появаява статута че са предадени на получателя :)

    В тоя ред на мисли, изпращача може и да си прибере застраховката?
    -защото за момента офицялно колета не е идвал в България.
    -И подателя ще си е в правото.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал