Net Zero Economy: Истинско зелено, истинска промяна
Основните акценти от панела "Game-changing, not Greenwashing" по време на конференцията Net Zero Economy


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Всички компании говорят за зелена промяна. Въпросът е, че ако всички бяха искрени, досега проблемът с климатичните промени вероятно щеше да бъде решен. Затова се роди етикетът "greenwashing" - за компании, продукти и инициативи, които са зелени само на думи, но не и на практика. Целта е ясна: повече PR и реклама сред потребителите, които искат да помагат на планетата. Това накара организациите, които реално работят за по-зелено бъдеще, да направят ясно разграничение между истинското зелено и фалшивото зелено.
Това бе и темата на един от основните панели по време на тазгодишното конференция Net Zero Economy, организирана от "Капитал". В него участваха Ксавие Мерсенак, съосновател на Nasekomo; Сергей Петров, съосновател на Pollenity, Найден Маречков, директор продуктово развитие в Mastercard; и Добромир Бориславов, директор на Софийския зоопарк. Четиримата разказаха за основните си зелени дейности, които в някои случаи са цялата дейност на компанията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.